Retail Summit přidává on-line přenos o trendech v prodeji potravin

Diskuze o tom, co se mění a co zůstává v nové realitě obchodu, budou tématem letošního Retail Summitu. Už nyní vidíme hlavní trend v příklonu spotřebitelů k on-line nákupům potravin. A na něj se 5. května zaměří nový on-line formát Retail Summit Action.

Ještě před velkým setkáním na Retail Summitu pořádá Blue Events ve spolupráci se SOCR ČR a za podpory Rady kvality ČR konferenci Retail Summit Action vysílanou v přímém přenosu. Téma odráží změny na trhu a má název „Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál“. Její náplní bude nejen zhodnocení uplynulého roku plného změn, ale také výhled na další možné scénáře vývoje obchodu, jakož i konkrétní zkušenosti a řešení.

Celkem tři hodiny velmi svižného a informačně nabitého programu moderuje Michael Rozsypal z DVTV. Celkem 25 řečníků vystoupí s krátkými prezentacemi či se zapojí do tří panelových diskuzí. Diváci, kteří se registrují ke sledování přenosu, mají možnost pokládat dotazy řečníkům on-line.

Program se zaměří na změny zákaznických preferencí, změny na nabídkové straně a na závěrečnou diskuzi klíčových obchodníků a dodavatelů, kteří jsou nositeli inovací v obchodě. Manažeři firem jako Rohlík, DoDo, Košík, Albert, Tesco, COOP, Makro či Plzeňský Prazdroj zde proberou trendy, vize, a předpoklady pro expanzi e-commerce. Probereme také možnosti digitalizace kamenného potravinářského obchodu, očekávaný vývoj off-trade a on-trade spotřeby a rozšíření on-line služeb do regionů v zájmu zajištění kritické infrastruktury státu.

Konference vzniká za podpory partnerů DataSentics, DoDo, GS1 Czech Republic a Dáme jídlo. Registrace za jednotnou cenu 1500,- Kč je k dispozici zde.

Kontakt:

Jan Patera

Blue Events

e-mail: Jan.patera@blueevents.eu

Klíčová slova ČR-trh-potraviny-služby-koronavirus-internet-firmy-Blue Events

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie
Služby, cestovní ruch
Zdravotnictví
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.