Společnost Tommy Hilfiger jmenuje Alegru O’Hare do funkce marketingové ředitelky globální divize

Alegra O’Hare, marketingová ředitelka globální divize společnosti Tommy Hilfiger Foto: BusinessWire

Alegra O’Hare, marketingová ředitelka globální divize společnosti Tommy Hilfiger Foto: BusinessWire

Společnost Tommy Hilfiger, v majetku firmy PVH Corp. [burzovní index NYSE: PVH], s potěšením oznámila, že jmenuje Alegru O’Hare ředitelkou marketingu společnosti Tommy Hilfiger Global s účinností od 12. dubna 2021. Ve své funkci bude O’Hare vyvíjet a zavádět moderní globální marketingové strategie s cílem oslovit a zapojit stávající i budoucí generace zákazníků značky TOMMY HILFIGER.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/

„Jmenování Alegry představuje další důležitý krok v nové éře značky TOMMY HILFIGER,“ řekla Avery Baker, prezidentka a ředitelka značky společnosti Tommy Hilfiger Global. „Bude hnací silou realizace nové vize naší značky prostřednictvím prvotřídní kreativní, digitální a multikanálové marketingové strategie. Její silné propojení s kulturou a zkušenosti s rozvojem jak relevance, tak obchodu se zákazníky z celého světa bude představovat největší kapitál. Jsem velmi ráda, že mohu přivítat Alegru v našem týmu, aby sehrála hlavní roli při získávání další generace příznivců značky Tommy.“

„Značka TOMMY HILFIGER byla vždy průkopníkem a jsem velmi ráda, že se mohu spolu s týmem vydat na tuto novou cestu v době, kdy se zákaznické prostředí drasticky mění,“ řekla O’Hare. „Společně vyjdeme vstříc nové realitě, která je před námi s cílem vytvořit pro všechny zákazníky atraktivní a překvapující zážitky se značkou a dále posílit naši pozici špičkového světového prodejce posouváním hranic kultury a kreativity.“

O’Hare má více než 25 let zkušeností z marketingu, pracovala pro světové značky jako například adidas, Bang & Olufsen, Champion, Lee a Wrangler. Naposled zastávala funkci ředitelky marketingu ve společnosti GAP, kde řídila tým globálního marketingu s cílem inspirovat zákazníky ve všech oblastech, kde přichází se značkou do kontaktu, jako jsou například komunikační kanály, maloobchod, digitální a sociální média a PR, prostřednictvím digitálního marketingu a multikanálového přístupu k maloobchodu. Předtím vedla O’Hare marketing značky adidas Originals, kde zodpovídala za všechny kampaně značky a spolupráci s takovými partnery jako například Pharrell Williams, Alexander Wang a Childish Gambino, a všechny marketingové aktivity celosvětově.

TOMMY HILFIGER je jednou z předních světových lifestylových značek s celosvětově uznávaným jménem a identitou. Marketingové iniciativy společnosti byly pro větší vliv značky TOMMY HILFIGER klíčové a prostřednictvím rozšiřování povědomí o značce a strategií cílených na zákazníka si vybudovala a udržela loajální základnu příznivců. V současné době, stejně jako v celé své historii, má značka skvělou pozici díky výjimečným kolekcím, kampaním, spolupráci a působivé aktivaci zákazníků.

O společnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, plavky, ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS se skládá z džínových oděvů a obuvi pro muže a ženy, příslušenství a vůní. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě specializovaných a obchodních prodejen TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, vybraných online prodejců, a dále na adrese tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z nejobdivovanějších módních a lifestylových společností na světě. Ovládáme značky, které módu posunují vpřed - pro dobrou věc. Naše portfolio zahrnuje takové kultovní značky jako Calvin Klein, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga a značky Geoffrey Beene brands, stejně jako značku prádla True&Co.. Prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastními a licencovanými značkami ve více než 40 zemích světa. To je naše síla. To je síla PVH.

VÝHLEDOVÁ PROHLÁŠENÍ VE SMYSLU NOVELY ZÁKONA O VEDENÍ SOUDNÍCH SPORŮ V SOUVISLOSTI S OBCHODOVÁNÍM S CENNÝMI PAPÍRY Z ROKU 1995: Mezi výhledová prohlášení v této tiskové zprávě, mimo jiné, patří údaje týkající se plánů, cílů, očekávání a záměrů společnosti, na které se vztahují ustanovení novely Zákona o vedení sporů v souvislosti s obchodováním s cennými papíry z roku 1995. Upozorňujeme investory, že tato výhledová prohlášení podléhají rizikům a nejistotám, z nichž mnohé nelze přesně předvídat a předpokládat a mezi něž, mimo jiné, patří: (i) změny plánů, strategií, cílů, očekávání či záměrů společnosti, které mohou nastat kdykoli; (ii) společnost může být považována za vysoce rizikovou a z tohoto důvodu může být nucena využívat podstatnou část svých finančních toků na umoření svých dluhů, což může vést k nedostatku hotovosti na výkon své činnosti ve stejném rozsahu, v jakém fungovala v minulosti; (iii) další rizika, které společnost uvádí ve svých pravidelných zprávách pro Komisi pro cenné papíry (SEC).

Společnost nemá žádnou povinnost aktualizovat tato výhledová prohlášení a to ani na základě nových informací, budoucích události či jinak.

Původní zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/

Kontakty

Tommy Hilfiger:

Virginia Ritchie

Viceprezidentka pro globální komunikaci

E-mail: virginia.ritchie@tommy.com

Tel: +31 6 4318 4870

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

PROTEXT

Klíčová slova Nizozemsko-obchod-móda-práce-PVH Corp.

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.