HanesBrands se stává jednou z nejetičtějších společností světa roku 2021

První přihláška společnosti na Ethisphere si zasloužila své místo mezi 135 společnostmi z celého světa, které jdou příkladem svými etickými obchodními praktikami

Společnost HanesBrands, která je předním globálním prodejcem značkového oblečení pro každodenní nošení, byla za svůj společensky odpovědný přístup uznána společností Ethisphere globálním lídrem v definování a posouvání standardů etických obchodních praktik, jednou z nejetičtějších světových společností roku 2021.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Její plné znění naleznete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005687/en/

HanesBrands je jedním z pouhých dvou výrobců oděvů, kteří byli mezi 135 společnostmi z 22 zemí a zástupci 47 průmyslových odvětví oceněni. Proces hodnocení Ethisphere zahrnuje více než 200 otázek týkajících se kultury, environmentálních a sociálních postupů, etiky a dodržování předpisů, řízení podniku, rozmanitosti a iniciativ na podporu silného hodnotového řetězce. V letošním roce Ethisphere také hodnotila, jak se žadatelé přizpůsobili a reagovali na pandemii, bezpečnostní požadavky a požadavky na rovnost, inkluzi a sociální spravedlnost.

„Jsme pevně zavázáni k zodpovědnému jednání a jsme velmi hrdí na to, že jsme si zasloužili uznání společnosti Ethisphere,“ uvedl generální ředitel HanesBrands Steve Bratspies. „Toto uznání je důsledkem závazku našich 61.000 zaměstnanců z celého světa provozovat naše podnikání správným způsobem. Spotřebitelé mohou být hrdí na to, že když si vyberou naše oblečení, vyberou si společnost hluboce oddanou myšlence udržitelnosti.“

HBI dodržuje svůj dlouhodobý závazek jít svými etickými obchodními praktikami příkladem. Před nedávnem byla firma již druhým rokem označena společností Barron’s jednou ze 100 nejudržitelněji fungujících společností v zemi a ve zprávě o změně klimatu CDP 2020 získala známku A za postupy vedení, čímž si vylepšila skóre oproti předchozím dvěma letům, kdy byla ohodnocena známkou A-. HBI je také jedinou oděvní společností v historii, které byla Agenturou pro ochranu životního prostředí Spojených států amerických udělena cena za udržitelnost „Energy Star Sustained Excellence Award“.

V říjnu 2020 HBI oznámila své rozsáhlé globální cíle udržitelnosti do roku 2030, které zahrnují závazek k vědecky podloženým praktikám na ochranu životního prostředí, cíl zlepšit životy nejméně 10 milionů lidí a řešit problematiku používání plastů a udržitelných surovin ve výrobcích a obalech. Cíle byly zveřejněny prostřednictvím nového webu o udržitelnosti, který má zvýšit transparentnost společnosti a podávat zprávy o klíčových metrikách, včetně diverzity, dodržování lidských práv a hodnocení rizik pro investory.

„Při řešení náročných výzev roku 2020 jsme spatřovali společnosti, které jdou příkladem - více než kterékoli jiné instituce - v získávání důvěry zúčastněných stran svou odolností a závazkem k etice a integritě,“ uvedl Timothy Erblich, generální ředitel Ethisphere. „Námi uznané nejetičtější společnosti světa nadále prokazují neochvějný závazek k nejvyšším hodnotám a pozitivně ovlivňují komunity, kterým slouží. Gratulujeme HanesBrands a jejím zaměstnancům k zařazení mezi nejetičtější společnosti světa.“

Zjistěte více o nejetičtějších společnostech světa a závazku společnosti HanesBrands ke společenské odpovědnosti.

O společnosti Ethisphere Institute

Společnost Ethisphere® Institute je světovým lídrem v definování a prosazování standardů etických obchodních praktik, které podporují korporátní charakter, získávají důvěru trhu a zajišťují obchodní úspěch. Ethisphere disponuje vysokou odbornou znalostí v oblastech měření a definování základních etických standardů s využitím poznatků založených na datech, které pomáhají společnostem vylepšovat korporátní charakter a měřit a zlepšovat kulturu. Ethisphere ctí poctivé dodržování etických zásad prostřednictvím svého programu pro uznávání nejetičtějších společností na světě a spolupracuje s komunitou průmyslových odborníků skrze svou alianci Business Ethics Leadership Alliance (BELA). Více informací o Ethisphere naleznete na webových stránkách https://ethisphere.com.

O společnosti HanesBrands

HanesBrands se sídlem ve Winston-Salemu v Severní Karolíně je společensky odpovědným vedoucím prodejcem spodního prádla pro každodenní nošení a sportovních oděvů v Americe, Evropě, Austrálii a asijsko-pacifické oblasti. Společnost prodává své výrobky pod některými z nejsilnějších světových značek oděvů, které zahrnují Hanes, Champion, Bonds, Maidenform, DIM, Bali, Playtex, Bras N Things, Nur Die/Nur Der, Alternative, L'eggs, JMS/Just My Size, Lovable, Wonderbra, Berlei a Gear for Sports. Společnost prodává trička, podprsenky, kalhotky, zeštíhlující prádlo, spodní prádlo, ponožky, punčochy a sportovní oblečení vyráběné v nízkonákladovém globálním dodavatelském řetězci společnosti. HanesBrands je na seznamu Fortune 500 a je členem akciového indexu S&P 500 (NYSE: HBI). Společnost zaměstnává přibližně 61.000 zaměstnanců ve více než 40 zemích. Další informace najdete na firemním webu společnosti www.Hanes.com/corporate a v redakci https://newsroom.hanesbrands.com/. Spojte se se společností prostřednictvím sociálních médií: Twitter (@hanesbrands), Facebook (www.facebook.com/hanesbrandsinc), Instagram (@hanesbrands) a LinkedIn (@Hanesbrandsinc).

Původní verzi této zprávy naleznete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005687/en/

Kontakty:

Carole Crosslin (336) 671-3704

carole.crosslin@hanes.com

Zdroj: HanesBrands

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-textil-móda-ekologie-HanesBrands

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.