Společnost L’Oréal dnes na veletrhu CES 2021 představila svou novou "beauty tech" inovaci: L’Oréal Water Saver, udržitelný systém péče o vlasy pro kosmetickou rutinu doma nebo v salonu, vyvinutý ve spolupráci se společností Gjosa, zabývající se environmentálními inovacemi. Tento systém představuje nový způsob mytí a péče o vlasy: šetří vodu a zároveň díky pokročilé technologii zvyšuje komfort a efektivitu.
Návštěva salonu za účelem mytí vlasů byla oblíbeným rituálem krásy po celé generace - a díky L’Oréal Water Saver bude tato aktivita šetrnější k naší planetě. L’Oréal Water Saver snižuje spotřebu vody až o 80 %. Jeho systém přemění zážitek z tradičního mytí vlasů vlivem kombinace vysoce výkonné technologie optimalizace vody se speciálně navrženými produkty péče o vlasy od L’Oréal Professionnel a Kérastase, které vtékají přímo do proudu vody.
"My v L'Oréalu věříme, že je naší odpovědností, abychom se zasadili o zachování přírodních zdrojů Země. Každá kapka vody je vzácná a naše nová technologie počítá každou kapku vody," řekl Nicolas Hieronimus, zástupce generálního ředitele Skupiny L'Oréal. "L'Oréal Water Saver představuje další fázi naší ambice v oblasti ,beauty tech‘, která přináší výjimečný personalizovaný beauty zážitek a zároveň ztělesňuje náš závazek k udržitelnosti ve všech aspektech našeho podnikání."
L’Oréal Water Saver vznikl díky spolupráci partnerských firem: technologického inkubátoru L’Oréal a švýcarské společnosti Gjosa, zabývající se environmentálními inovacemi. Výsledkem je první produkt svého druhu, který skloubí staleté dědictví odborných zkušeností v oblasti receptur společnosti L’Oréal a vynikající znalost technologií optimalizace vody společnosti Gjosa. Ta uplatňuje princip dělení, používaný v raketových motorech k proudění vody. Kapičky vody se srážejí podle definovaného směru a rovnoměrného rozložení. Tím se zmenší jejich velikost a zrychlí se jejich rychlost. Každá kapka vody bude tak použita v procesu mytí a oplachování vlasů, zatímco šampony, kondicionéry a další ošetření budou snadněji opláchnuty.
Průlomové vlastnosti zařízení L’Oréal Water Saver zahrnují:
- Vysokou rychlost vody a snížení spotřeby vody o 80 % ve srovnání se standardním mytím vlasů: platforma L’Oréal Water Saver používá dva litry za minutu ve srovnání s domácností, kde je standardně použito osm litrů, a bez zjistitelného rozdílu v tlaku.
- Patentované čištění (Patented Cloud Cleansing): zcela nový zážitek v péči o vlasy: díky speciálně navrženým infuzím, mikronizovaných formulí péče o vlasy přímo vstřikovaných do proudu vody, vytváří L’Oréal Water Saver desetkrát menší kapičky, které se lépe vstřebávají a rychleji oplachují.
- Datový panel a hlášení dopadu: Data o úspoře vody a nákladů jsou sledována na doprovodném panelu, který majitelům salonů kromě sledování snižování vody, energie a nákladů poskytuje historii péče o vlasy příslušného zákazníka.
"V posledním desetiletí jsme se v technologickém inkubátoru L’Oréal zavázali spojovat krásu s technologií. Naším cílem je vyzývat sami sebe, abychom znovu objevili krásy, které známe, abychom vytvořili lepší, efektivnější a personalizované výsledky pro naše zákazníky. L’Oréal Water Saver je podpořen pokročilou technologií - nejdůležitější je však cíl: zlepšit dsavadní zkušenosti našich zákazníků s péčí o vlasy, nadchnout je a inspirovat," uvedl Guive Balooch, vedoucí technologického inkubátoru L’Oréal.
"L’Oréal Water Saver je výsledkem příkladného exkluzivního partnerství, které spojuje stoleté dědictví inovací v péči o vlasy s nejmodernější technologií. Představuje nový typ udržitelných zážitků pro spotřebitele a těšíme se, až bude aktivován po celém světě," řekl Amin Abdulla, spoluzakladatel společnosti Gjosa.
L’Oréal Water Saver je nyní k dispozici ve vybraných salonech L’Oréal v New Yorku a v Paříži; rozšířen globálně bude v letech 2021 a 2022. V příštích několika letech se předpokládá, že L'Oréal Water Saver bude v tisících salonů, a prokáže potenciál k pozoruhodným úsporám vody - až k jedné miliardě galonů vody za rok. Pohodlné domácí sprchové zařízení se objeví později.
Více novinek od L’Oréal na CES 2021:
Společnost L’Oréal také oznámila první uvedení na trh své oceňované technologie Perso. Perso, představený na CES 2020, je domácí systém využívající umělou inteligenci, který představuje dokonalou personalizaci v odvětví krásy.
Společnost L’Oréal dnes uvádí na trh Yves Saint Laurent Rouge Sur Mesure Powered by Perso, zařízení - první svého druhu - pro domácí personalizované rtěnky. Tato elegantní novinka pracuje s umělou inteligencí, původně vyvinutou technologickým inkubátorem L’Oréal, využívá sady barevných kazet světoznámé YSL vesmírné množství červené, nude, oranžové nebo fuchsie. Uživatelé systému Perso mohou jediným dotykem vytvořit tisíce speciálních odstínů rtěnky od YSL Velvet Cream Matte Finish. Omezený předprodej tohoto průlomového zařízení v ceně 299 USD je k dispozici po registraci na https://www.yslbeauty.com/rouge-sur-mesure pro dodání zjara roku 2021.
O společnosti L’Oréal
Společnost L’Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L’Oréal se vzájemně doplňuje 36 různorodých značek, které v roce 2019 zaznamenaly obrat přes 29,87 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě více než 88.000 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L’Oréal zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách.
V jádru strategie společnosti L’Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 4100 výzkumníků, kteří přispívají k naplňování kosmetických tužeb po celém světě. Závazek společnosti L’Oréal v oblasti udržitelnosti do roku 2030 stanoví ambiciózní cíle udržitelného rozvoje napříč koncernem a usiluje o posílení svého ekosystému pro inkluzivnější a udržitelnější společnost.
Více informací: https://mediaroom.loreal.com/
Kontakt na společnost L’ORÉAL Česká republika
Ivona Karvinen: ivona.karvinen@loreal.com