Koloběžkám se v době pandemie daří

Proticovidová opatření příznivě ovlivnila prodej koloběžek české značky Yedoo. Ten od letošního března narostl o 60 procent a vývoz do některých zemí se i více než zdvojnásobil.


"V protikladu ke všem omezením budeme mít obchodně nejúspěšnější rok za celou naši víc jak dvacetiletou historii," odhaduje zakladatel a šéf značky Yedoo, Dan Pilát.

Yedoo za 11 měsíců letošního roku prodalo přes 35.000 kusů, ať už koloběžek pro dospělé či koloběžek a odrážedel pro děti. Více než polovina produkce skončila v zahraničí. Německo, Francie, Anglie a Nizozemsko odebraly až dvakrát více zboží než ve stejném období v loňském roce.

"Většina vnitřních sportovišť byla v rámci proticovidových opatření uzavřená, a tak se lidé snažili udržet v kondici a psychické pohodě především pohybem venku. Mimo jiné také jízdou na koloběžkách," vysvětluje Pilát. Do popředí se dostal také zájem vyhnout se hromadné dopravě cestou do práce.


Kontakt:

www.yedoo.eu / facebook / youtube / instagram

Klíčová slova ČR-doprava-koronavirus-koloběžky-firmy-Intrea-Piko

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zdravotnictví
Auto-moto, doprava a stroje
Média, společnost a životní styl
Sport

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.