Vydavatelství Mladá fronta zahajuje finální proces prodeje podniku

Generální ředitel vydavatelství Mladá fronta Karel Novotný

Na základě usnesení Krajského soudu v Českých Budějovicích ze dne 9. listopadu o prohlášení konkurzu na majetek Mladé fronty zahajuje management na pokyn insolvenční správkyně finální kroky vedoucí k prodeji vydavatelství.


Prodej majetkové podstaty vydavatelství proběhne formou elektronické aukce, kterou zajistí renomovaná společností Gaute. Jejím výsledkem by mělo být získání nového majitele do 30. listopadu 2020. Vydavatelství Mladá fronta je prodáváno jako plně funkční celek se všemi divizemi, autorskými kontrakty, předplatitelskými kmeny, doménami i ochrannými známkami. "Podařilo se nám pro budoucího akcionáře udržet klíčové zaměstnance a spolupracovníky ve všech částech firmy, zachovat periodicitu vydávání časopisů i zpravodajských webů. A to navzdory komplikovaným podmínkám, kdy již téměř rok čelíme insolvenci," doplňuje generální ředitel Karel Novotný.


Harmonogram prodeje

Od 11. do 23. listopadu (od 8 do 18 hodin; včetně víkendů) - otevřený data room, zveřejnění průvodní dokumentace a informačního memoranda o stavu vydavatelství

- 24. listopadu 10.00 - zahájení elektronické aukce

- 24. listopadu 16.00 - ukončení elektronické aukce

- 27. listopadu - podpis smlouvy o převodu závodu, doplacení kupní ceny

- 30. listopadu - rozhodný den pro převod závodu, oznámení o převodu do OR

Vyvolávací cena je stanovena na úrovni 70 procent z původního znaleckého posudku, tj. 25,538.100 Kč, minimální příhoz je 100.000 Kč. Před vstupem do aukce je zájemce povinen složit kauci ve výši 10,500.000 Kč. Elektronickou aukci a aktivní oslovování potenciálních zájemců zajistí společnost Gaute (www.verejnedrazby.cz), která na trhu působí přes dvacet let a zpeněžila majetek v hodnotě několika miliard korun.

Přímý odkaz na elektronickou aukci: https://www.verejnedrazby.cz/A5675/


Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s pětasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Spolu s týdeníkem Euro vycházejí také top speciály, magazíny Esence, Profit, Český export a podnikání. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 12 specializovaných online titulů. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 250 nových knižních titulů pro širokou veřejnost a odborníky ve zdravotnictví. Portfolio vydavatelství Mladá fronta doplňuje divize Tištěné tituly, kam patří především auto-moto a hobby magazíny, zdravotnické časopisy, pro nejmenší děti časopis Puntík, magazín Maminčin Puntík a časopis Tečka pro děti od šesti let. V divizi HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty.


Kontakt:

Petra Trojanová

brand manager

Mladá fronta, a.s.

e-mail: trojanova@mf.cz

W: http://www.mf.cz

Mezi Vodami 1952/9

143 00 Praha 4 - Modřany

Klíčová slova ČR-média-trh-internet-aukce-Mladá fronta

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.