Na střeše moderního logistického a skladového centra firmy PVH Europe byl vybudován a uveden do provozu zatím nejvýkonnější střešní solární systém na světě

Největší střešní solární systém na světě na logistickém a skladovém centru PVH Corp. v nizozemském Venlu (Foto: Business Wire)

Největší střešní solární systém na světě na logistickém a skladovém centru PVH Corp. v nizozemském Venlu (Foto: Business Wire)

Tato střešní solární elektrárna vyrábí dostatek energie pro všechny budovy firmy PVH Europe v Nizozemsku a vznikla v rámci závazku společnosti PVH Corp. pokrýt 100 % svých energetických potřeb do roku 2030 z obnovitelných zdrojů.


Společnost PVH Europe, která spravuje globální centrálu značky Tommy Hilfiger a evropské pobočky značky Calvin Klein patřící do skupiny PVH Corp. [index NYSE: PVH], oznámila instalaci největšího střešního solárního systému na světě*, a to na svém logistickém a skladovém centru v nizozemském Venlu. Tento solární systém se skládá z více než 48 tisíc solárních panelů a zajišťuje výrobu elektřiny nejen pro celé logistické a skladové centrum ve Venlu, ale také nepřímo, prostřednictvím nizozemské veřejné rozvodné sítě, pro všechny kanceláře, sklady a obchody firmy PVH Europe v celém Nizozemsku. Společnost Eneco, která firmě PVH Europe dodává energii, potvrzuje, že veškerá elektřina, která je potřeba k napájení všech budov společnost PVH Europe v celém Nizozemsku, pochází z této nové střešní solární elektrárny. Logistické a skladové centrum ve Venlu vlastní firma Heylen Warehouses, belgická logistická a realitní společnost, a to v rámci společného podniku s firmou AG Real Estate. Technickou instalaci tohoto solárního projektu zajišťovala firma IZEN.


Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete přečíst zde: https://www.businesswire.com/news/home/20201006005513/en/


Tento mezník je dalším významným krokem v cestě skupiny PVH ke splnění jejího cíle v oblasti obnovitelných zdrojů energie. Do roku 2030, společnost PVH chce, aby 100 % elektrické energie spotřebované jejími kancelářemi, sklady a obchody pocházelo z obnovitelných zdrojů. Současně se firma ke stejnému termínu zavázala snížit emise uhlíku v celém dodavatelském řetězci o 30 %. Tento projekt je v souladu s vědecky ověřenou strategií firmy PVH, která si své cíle pro snížení emisí stanovila v souladu s nejpřísnějšími normami pro dekarbonizaci, které předepisuje Pařížská dohoda. Snižování emisí uhlíku je také jednou z hlavních priorit, které firma PVD definovala v dokumentu Forward Fashion, který popisuje strategii společnosti v oblasti firemní odpovědnosti a kde se společnost PVH zavázala snížit negativní důsledky emisí uhlíku na nulu a naopak na 100 % využít možností ke zlepšení a pomoci tak zkvalitnit život více než 1 milionu osob v celém hodnotovém řetězci společnosti.


Nejdůležitější informace:

• Skladové centrum firmy PVH Europe ve Venlu je hlavním distribučním centrem firmy, s podlahovou plochou 110 000 m2.

• Objekt získal hodnocení „velmi dobré“ dle standardu pro trvalou udržitelnost BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method).

• Největší střešní solární elektrárna má jmenovitý výkon 18 MWp.

• Systém obsahuje více než 48 000 vysoce výkonných solárních panelů.

• Tento střešní solární systém zajišťuje výrobu veškeré potřebné elektřiny pro všechny obchody, sklady a kanceláře firmy PVH Europe v celém Nizozemsku.


„Pro naše skladové a logistické centrum ve Venlu i pro celou firmu PVH Europe představuje tento projekt významný krok v před na cestě k trvalé udržitelnosti,“ řekl Martijn Hagman, generální ředitel firem Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Zprovoznili jsme projekt, o kterém se domníváme, že je nejvýkonnější střešní solární elektrárnou na světě a udělali jsme tak obrovský krok vpřed k tomu, abychom do roku 2030 splnili náš cíl a pokrývali 100 % naší energetické spotřeby výhradně z obnovitelných zdrojů. Navíc chceme do roku 2030 také o 30 % snížit emise uhlíku v celém našem dodavatelském řetězci. Tyto cíle bychom nedokázali splnit bez špičkového, talentovaného a odhodlaného týmu firmy PVH.“

V současné době se ze skladového a logistického centra firmy PVH Europe ve Venlu každý den distribuuje až 600 tisíc kusů výrobků značek TOMMY HILFIGER a CALVIN KLEIN, a to do všech prodejních míst v Evropě, na Středním Východě a v Africe a také přímo zákazníkům. Tento sklad získal hodnocení „velmi dobré“ podle stavební normy BREEAM, která předepisuje vysoké nároky na zásobování elektřinou, vodou, přepravu, materiály, odpady, znečišťování životního prostředí, ekologii a ochranu zdraví. Všechny prostory tohoto skladového a logistického centra jsou účinně osvětleny, využíváme pouze obaly, které 100 % splňují požadavky certifikace FSC (Forest Stewardship Council) a také 100% recyklujeme všechny kartony, plasty a tištěné materiály.

PVH je členem iniciativy RE100, kterou založila nezisková organizace Climate Goup na podporu zavádění obnovitelných energetických zdrojů ve firmách. Tato iniciativa se zavázala do roku 2030 zajistit, aby všichni její členové do roku 2030 uspokojovali své energetické potřeby ze 100% z obnovitelných zdrojů.

Sam Kimmins, ředitel pro iniciativu RE100 v organizaci Climate Group, řekl: „Blahopřejeme společnosti PVH k dokončení střešní solární elektrárny ve Venlu. Jedná se o další skvělý krok, který společnost PVH posouvá ke splnění svého globálního cíle a také ke splnění cílů, které iniciativa RE100 stanovila do roku 2025. Tento projekt opět zvedá laťku pro další projekty v oblasti výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů.“

„Domníváme se, že logistická centra jsou dalším místem pro instalaci solárních elektráren nové generace,“ řekl Philippe Deschilder, generální ředitel firmy Heylen Warehouses. „Spolupráce s firmou PVH Europe na tomto projektu střešní solární elektrárny podporuje naše ambice dále investovat do obnovitelných zdrojů energie, pomáhá nám vytvářet hodnoty pro naše zákazníky a snižovat jejich uhlíkovou stopu.“


O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z nejobdivovanějších módních a lifestylových společností na světě. Ovládáme značky, které módu posunují vpřed - pro dobrou věc. Naše portfolio zahrnuje takové kultovní značky jako CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga nebo Geoffrey Beene, a také značka prádla True&Co. Prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastními a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni. Společnost PVH má více než 40 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby dosahují 9,9 miliardy dolarů. To je naše síla. To je síla PVH.

Sledujte nás na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn.


O iniciativě RE100

RE100 je globální iniciativa, kterou založily nejvlivnější podniky světa a zavázaly se v ní využívat pouze elektrickou energii vyrobenou ze 100% obnovitelných zdrojů. Tuto iniciativu založila nezisková organizace Climate Group, ve spolupráci se skupinou CDP. Celkové příjmy všech členů této iniciativy přesahují 5,4 bilionu dolarů a mezi členy patří firmy z mnoha různých promyslových oborů. Společně vysílají politikům a investorům jasný signál, aby urychlili přechod k čisté ekonomice. #RE100


*PVH za „nejvýkonnější střešní solární systém na světě“ považuje nejvýkonnější střešní solární elektrárnu, která se nachází a funguje na jednom stavebním objektu.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201006005513/en/


Kontaktní informace

PVH Europe

Baptiste Blanc, +31 62904 2334

ředitel pro globální komunikaci

Baptiste.Blanc@tommy.com

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

PROTEXT

Klíčová slova Nizozemsko-energie-ekologie-móda-obchod-PVH Corp.

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl
Energetika, suroviny

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.