Chovatelé utrácí dále. Jak si je získat ukáže konference Friends of Pets

Oborové setkání Friends of Pets 2020 proběhne 17. 9. v prostorách KC City v Praze. Je zaměřeno na dynamicky se vyvíjející segment krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky. I v mimořádné době, kterou si procházíme, potvrzuje tento trh svůj růstový potenciál. Konference přinese řadu vystoupení domácích i zahraničních řečníků i platformu pro odbornou diskuzi.


Zejména v posledních letech výrobci i prodejci reagovali na zvyšující se kupní sílu i nároky zákazníků a rozšiřovali nabídku prémiových produktů i dalších služeb s přidanou hodnotou (veterinární poradenství, zvířecí kosmetika a třeba i zvířecí psychologie). Okruhu témat, která souvisí s výživou a péčí o domácí mazlíčky, se věnuje hned několik vystoupení. Jaké jsou trendy v péči o psy a kočky nejen v Evropě ale i v USA popíše Wim Petermans ze společnosti Wellpet. Patricie Heydtmann ze společnosti Partner in Pet Foods bude hovořit o posilování imunity psů a MVDr. Petra Miklišová se zaměří na výživu kastrovaných koček.

Další vystoupení se zaměří na vývoj trhu a jednotlivé prodejní kanály. Markéta Rybářová ze společnosti Dataweps shrne dopady covidové pandemie na tento segment trhu. Timo Pärssinen z Prima Pet Premium představí případovou studii o úspěšném prodeji prémiových produktů v hypermarketech. Štěpánka Vítová ze společnosti Mall Group se podívá na prodej pet sortimentu v online prostředí. Jak nastavit správnou cenu poradí Milan Havlíček ze společnosti Yieldigo. Zpestřením bude rozhovor s Filipem Rožkem, autorem knihy Gump-Pes, který mě naučil žít. Odpoledne potom proběhnou dvě panelové diskuse zaměřené na roli a vývoj velkých formátů a malých specializovaných prodejen.


Jaký je nejlepší PET SHOP roku?

Součástí programu konference bude vyhlášení druhého ročníku soutěže PET SHOP ROKU, která má za cíl přispět ke kultivaci trhu a podpořit roli malých nezávislých prodejen. Do soutěže se zapojily desítky prodejen z různých regionů České republiky. Finalisté získají certifikát potvrzující standard kvalitní obsluhy zákazníků a 3 nejlepší zástupci obdrží titul PET SHOP roku a hodnotné ceny od partnerů soutěže. O své zkušenosti s provozováním nezávislé prodejny se podělí také manželé Jindrovi, majitelé prodejny Zooshop z Českého Krumlova, která zvítězila v prvního ročníku soutěže.


Pořádáme bezpečné konference

Jak už bývá na konferencích pořádaných Blue Events zvykem, kromě přednášek a diskuzí se návštěvníci mohou těšit na přátelskou atmosféru, výborný catering a velký prostor pro osobní networking. Dbáme na to, abychom pro vás zajistili příjemně a bezpečné prostředí pro setkávání. Při organizaci konferencí se řídíme NOCOVID pravidly vydanými ČEA. Proto volíme konferenční sály s velkou kapacitu, kde účastníkům poskytneme dostatečný osobní prostor. Pro každého máme k dispozici lahvičku dezinfekci na ruce i náhradní roušku. Také catering dbá na maximální bezpečnost a dodržování hygienických doporučení, jídlo si lidé mohou pohodlně sníst i na svých místech v sále.


Základní údaje o konferenci Friends of Pets 2020

- Konferenci Friend of Pets 2020 připravuje společnost Blue Events.

- Soutěž PET SHOP ROKU je pořádána společnosti Blue Events ve spolupráci s Pet Média za podpory partnerů soutěže Partner in Pet Food, Pet Center, Purina, Fitmin a Brit.

- Konference Friends of Pets se koná díky spolupráci se společností Pet Centre jako odborným garantem a podpoře komerčních partnerů. Hlavními partnery jsou Partner in Pet Food, Polaris, Brit, Purina, Kofola a Albarelo.


O Friends of Pets 2020

Kdy: 17.9. 2020

Kde: KC City, Praha


Kontakt: Jan Patera, Blue Events

jan.patera@blueevents.eu

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-chov-hobby-trh-služby-Friends of Pets-Blue Events

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zemědělství, životní prostředí
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.