Tommy Hilfiger představuje ambiciózní program Make it Possible, aby rychleji splnila své cíle v oblasti trvalé udržitelnosti

Značka Tommy Hilfiger se řídí vizí „Waste Nothing and Welcome All (Navrhovat módní výrobky tak, aby se ničím neplýtvalo a současně zůstat značkou dostupnou pro všechny") a ve svém novém programu trvalé udržitelnosti s názvem Make it Possible (Dokážeme to) si stanovila 24 smělých cílů na podporu trvalého, cirkulárního a inkluzivního růstu, které chce splnit do roku 2030

  • Značka Tommy Hilfiger k trvalé udržitelnosti přistupuje jak z environmentální, tak společenské perspektivy, a program Make It Possible se tak zaměřuje na cirkulární a inkluzivní růst.
  • Posláním programu Make it Possible je navrhovat módu takovým způsobem, aby se ničím neplýtvalo a současně jsme zůstali značkou dostupnou pro všechny ("Wastes Nothing and Welcome All").
  • Součástí tohoto programu je 24 cílů, stojících na 4 pilířích, které chce firma splnit do roku 2030.
  • www.sustainability.tommy.com
  • #TommyHilfiger


Značka Tommy Hilfiger, kterou vlastní skupina PVH Corp. [index NYSE:PVH] představila program Make it Possible, který představuje smělý přístup k environmentální i sociální trvalé udržitelnosti a pomůže firmě urychlit splnění svého cíle navrhovat módu takovým způsobem, aby se ničím neplýtvalo a současně značka zůstala dostupná pro všechny ("Wastes Nothing and Welcome All"). Ve svém programu Make it Possible se značka Tommy Hilfiger do roku 2030 zavazuje splnit 24 ambiciózních cílů, které se točí kolem cirkulárního a inkluzivního růstu a stojí na 4 pilířích.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete přečíst zde: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

  • Cirkularita: stát se plně cirkulární společností a vyrábět produkty trvale udržitelným způsobem.
  • Produkty pro život: podnikat způsobem, který nepoškozuje planetu a šetrně využívá dostupné zdroje, jako jsou pozemky nebo čistá vod a chránit životní prostředí před chemickým znečištěním a změnami klimatu.
  • Být značkou pro všechny: TOMMY musí být značkou pro všechny - vždy inkluzivní a všem dostupná.
  • Příležitost pro všechny: nabízet všem rovné příležitosti - ve společnosti Tommy Hilfiger nesmí být kladeny žádné překážky, které by bránily dosažení úspěchu.


Program značky Tommy Hilfiger vychází ze strategie Forward Fashion (Posunout módu vpřed) mateřské společnosti, která stanovuje 15 priorit, jejichž cílem je negativní dopady činnosti firmy omezit na nulu a naopak na 100 % prosazovat kladné důsledky její činnosti a zlepšit život více než 1 milionu lidí v celém hodnotovém řetězci firmy.

"Svůj první obchod People’s Place jsem otevřel v roce 1969 v mém rodném městě Elmira, aby se lidé ze všech prostředí a kultur mohli setkávat a vzájemně si vyměňovat své zkušenosti," řekl Tommy Hilfiger. "V průběhu let si naše značka tohoto inkluzivního ducha zachovala a zavázali jsme se uplatňovat zásady environmentální a společenské trvalé udržitelnosti. Program Make it Possible nám umožní tyto závazky naplnit rychleji. Prioritou celé naší organizace je naplňovat naše poslání a i když se nám to ještě úplně nepodařilo, zcela jistě se nám to podaří."

"V době, kdy celý svět čelí zdravotní, humanitární, environmentální i hospodářské krizi, jsme společně odpovědni za hledání inovativních řešení, která nám do budoucna umožní dosáhnout inkluzivního a cirkulárního růstu," řekl Martijn Hagman, generální ředitel firem Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. "V naší DNA je podpora a prosazování změn, a to i v těch nejtěžších dobách. Proto představujeme tento ambiciózní program trvalé udržitelnosti s názvem Make It Possible. Ten stanovuje 24 cílů, které chceme splnit do roku 2030. Značka Tommy Hilfiger má deset let zkušeností se zaváděním principů trvalé udržitelnosti. Jsme průkopníky ve změně procesů zpracování džínoviny tak, aby se minimalizovaly dopady na životní prostředí, chráníme vodu a vytváříme stále více kolekcí v souladu s principy inkluzivity. Make it Possible je jedním ze způsobů jak můžeme spolupracovat na vytvoření lepšího, smysluplnějšího a trvale udržitelnějšího módního průmyslu."

Make it Possible je nejnovějším mezníkem ve strategii zavádění principů trvalé udržitelnosti ve firmě Tommy Hilfiger. Mezi největší úspěchy této strategie, mimo jiné, patří projekt Tommy Hilfiger Adaptive, který se snaží usnadnit oblékání dětí i dospělých s tělesným postižením, nebo globální program Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, zaměřený na podporu začínajících podnikatelů, kteří vyvíjejí řešení na podporu inkluzivity a trvalé udržitelnosti v módě. Nejnověji pak firma Tommy Hilfiger spustila program People’s Place, jehož cílem je podporovat větší zastoupení černošské, domorodé či barevné (BIPOC) populace do módy a kreativního průmyslu. K dnešnímu datu více než 80 % všech návrhářů značky Tommy Hilfiger absolvovalo školení zaměřené na principy cirkularity a v roce 2019 jsme 72 % veškeré bavlny nakoupili z trvale udržitelnějších zdrojů. Navíc jsme 2 miliony kusů džínových produktů vyrobili s nižší spotřebou vody a energie. Každá sezónní kolekce značky TOMMY HILFIGER obsahuje stále více trvale udržitelnějších střihů. Například v jarní kolekci pro rok 2021 je více než 50 % trvale udržitelných střihů, což představuje dvojnásobné množství oproti jarní kolekci pro rok 2020.

Protože si společnost Tommy Hilfiger, jako člen skupiny PVH Corp., uvědomuje, že žádná firma na světě nemůže budovat trvale udržitelný svět sama, spojila své síly s dalšími partnery z oboru a v srpnu 2019 podepsala dohodu označovanou jako Fashion Pact (Módní pakt). Navíc se zapojila do nadace Ellen MacArthur Foundation a do iniciativ Make Fashion Circular a Jeans Redesign. V posledních několika letech navíc Tommy Hilfiger spolupracuje s organizací WWF (Světový fond na ochranu přírody) na řešení problémů souvisejících se znečišťováním vod průmyslovou a dodavatelskou činností. V rámci této spolupráce například firma zajišťuje školení svých dodavatelů a členů průmyslového parku v údolí čínského jezera Tchaj-chu. Kromě toho je značka Tommy Hilfiger zakládajícím partnerem nového programu ochrany vod ve Vietnamu a v údolí řeky Mekong.

Společnost Tommy Hilfiger bude o svém pokroku na cestě za trvalou udržitelností i nadále informovat. Další informace o programu Make it Possible a seznam všech úspěchů, kterých se nám dosud podařilo dosáhnout, najdete na webové stránce http://sustainability.tommy.com.

O skupině Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zaměřuje se na navrhování a prodej vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, atletické oblečení (pro golf a plavání), ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS nabízí džínové oděvy a obuv pro muže a ženy, módní doplňky a parfémy. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, specializovaných prodejen a obchodních center, vybraných online prodejců a také na webových stránkách tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z nejobdivovanějších módních a lifestylových společností na světě. Ovládáme značky, které módu posunují vpřed - pro dobrou věc. Naše portfolio zahrnuje takové kultovní značky jako CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga a Geoffrey Beene, stejně jako značku prádla True&Co. Prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastními a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni. Společnost PVH má více než 40 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby dosahují 9,9 miliardy dolarů. To je naše síla. To je síla PVH.

Sledujte nás na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

Kontaktní informace

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

ředitel pro komunikaci a média

Baptiste.Blanc@tommy.com

+31 62904 2334

Zdroj: Tommy Hilfiger

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova Nizozemsko-USA-textil-ekologie-trh-firmy-Tommy Hilfiger

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.