Devoteam International Centre of Excellence (ICE) slaví úspěch na poli ITSM

V únoru letošního roku oslavili Devoteam ICE společně s klientem sIT Solutions Austria, IT poskytovatel Erste Bank a Sparkasse a partnerem ServiceNow úspěšnou implementaci ServiceNow self-service portálu. Hlavními benefity nově zavedeného řešení jsou výrazné zjednodušení a automatizace interních IT procesů konsolidovaných do jedné uživatelské platformy. Zástupci tří společností se sešli ve Vídni v rámci tzv. Go-Live Cake Ceremony.

Jak již je tradicí, nedílnou součástí závěrečné fáze projektu s partnerem ServiceNow je organizace Cake Ceremony, neboli slavnostního krájení dortu, u jehož příležitosti se sešli zástupci tří firem s cílem připomenout si vývoj a klíčové momenty vzájemné spolupráce.

Projekt vznikl jako iniciativa pro zlepšení plánovaných změn v oblasti IT Service Managementu. S postupem času se z počátečních rozhovorů s Devoteamem stal strategický projekt a díky výhodám, které ServiceNow platforma nabízí, se začalo pracovat na plošné implementaci jejího ITSM modulu, kompletně nahrazujícího původně nastavené řešení a procesy.

Devoteam ICE úspěšně implementoval ServiceNow ITSM řešení. Jak je již poznávací značkou Devoteamu, důležitou součástí balíčku poskytnutých služeb bylo mimo jiné i zaškolení interního týmu klienta. Díky osobnímu přístupu konzultantů, který se promítl při realizaci početných workshopů, se uživatelé platformy detailně seznámili s její funkčností, správou a především s jejími klíčovými benefity. Dnes mohou zaměstnanci využívat výhod nového řešení na maximum.

Hlavní výhody implementace ServiceNow ITSM modulu shrnul u příležitosti slavnostního krájení dortu Radek Bělina, Solution Director, Devoteam ICE: “Největší přínosy implementace ServiceNow platformy vidím v možnosti konsolidace a plošné automatizace. Internímu týmu sIT Solutions, Erste Group se podařilo zlepšit kontrolu nad správou a managementem veškerých IT procesů, z čehož v dlouhodobém horizontu vyplývá jak výrazné šetření nákladů a zvýšená efektivita týmu, tak i spokojenost zákazníků klienta.”

David Condell, Head of Cloud & Agile Services, sIT Solutions Austria, IT poskytovatel Erste Bank a Sparkassen zakončil slavnostní event, slovy: “Po velmi úspěšné implementaci a zavedení nového self-service portálu se těšíme na rozsáhlé využívání možností ServiceNow platformy. Znamená to, že ještě nejsme ve finále, právě začínáme.”

O Devoteam International Centre of Excellence

Devoteam dodává firmám inovativní řešení v oblasti technologií a businessu. Více než sedm tisíc expertů v osmnácti zemích světa provádí společnosti a jejich zaměstnance procesem digitální transformace. Naše International Centre of Excellence (ICE), sídlící v samém srdci Prahy, v Ostravě a Bratislavě, tvoří tým vysoce kvalifikovaných odborníků.

Společnost se mimo jiné zaměřuje na implementaci ServiceNow v IT i business oblastech jako jsou HR, Customer Service Management nebo Cyber Security.

Počátkem roku 2020 Devoteam obdržel status elitního ServiceNow partnera pro EMEA region. Nově stojí Devoteam ICE čele vzniklého regionu Alps & ICE s cílem prohloubit vzájemnou spolupráci napříč pobočkami v České republice, na Slovensku, v Rakousku a Švýcarsku.

O sIT Solutions Austria, IT provider Erste Bank and Sparkassen

sIT Solutions AT Spardat GmbH je poskytovatelem IT řešení Erste Bank a Sparkassen v Rakousku a odpovídá za vývoj, implementaci, podporu a servis IT řešení pro bankovnictví. Zároveň řídí provoz datového centra Erste Group a technický servis.

KONTAKT: Eliška Buchtová

Marketing & Communication Consultant

eliska.buchtova@devoteam.com

Klíčová slova ČR-komunikace-počítače-služby

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.