Zmrzlinový kornout jedině s papírovým návlekem

Zaměřeno na kornoutek – trendem letošního léta je ten s papírovým návlekem

Obyvatelé Česka patří obecně k velkým milovníkům zmrzliny – za rok jí dokáží spotřebovat asi 4 litry. S tím souvisí i produkce kornoutků, které jsou dnes k dispozici v nejrůznějších tvarech i barvách – nejnověji třeba v černé či červené. Na zvýšené hygienické nároky v oblasti prodeje zmrzliny reagují specializované firmy výrobou kornoutků s papírovým hygienickým návlekem.

V Česku vlastní toto unikátní know-how jako jediná společnost TVIN CZ z Brandýsa nad Labem, a to prostřednictvím výrobní firmy ROOTVIN.

„Prodejem kornoutků s hygienickým návlekem pro točenou a kopečkovou zmrzlinu jsme se začali jako první u nás zabývat už v roce 2008 na základě našeho průzkumu a dobré znalosti trhu. V současné době pochopitelně zaznamenáváme zvýšený zájem ze strany našich obchodních partnerů, a to přibližně o 40 %,“ říká Lumír Kabelka, generální ředitel firmy TVIN CZ.

„Zvýšený důraz na hygienu by měl být jasnou prioritou pro prodejce i zákazníky. U kornoutku s hygienickým návlekem si totiž můžete být jisti, že jste první, kdo se ho dotkl,“ dodává Lumír Kabelka. Doplňuje také, že firma TVIN CZ teď intenzivně pracuje na rozšíření portfolia o nový rozměr návleku, který by mohl být používán na více druhů kornoutků. Návlek lze samozřejmě vyrobit s jakýmkoliv potiskem, např. s firemním logem či jiným motivem.

Ve svém sortimentu už mají kornoutky s hygienickým návlekem významní partneři, mj. Bohemilk - zmrzlina z Opočna, Prima zmrzlina, Ice café Adria, Cukrářství Pudilovi, Zmrzlinárna, s. r. o., nebo Ovocný Světozor, což byla u nás první firma, která začala tyto návleky před 12 lety používat.

Další informace najdete na webu www.tvin-cones.com a na FCB - @tvincz a IG - @tvin_cz_official, #nazmrzkuvpohode.

Kontakt pro média:

Mariana Pohlová

PR

E-mail: ohlova@m-communication.cz

FCB, IG, LNKDN, T

Klíčová slova ČR-obchod-služby-TVIN CZ

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.