Devoteam a ServiceNow: Partnerství na poli bezpečnosti

Útoky počítačových hackerů se staly běžnou součástí života.

S množstvím přibývajících cílů neustále roste i počet útočníků a prostředků, které lze získat. Jak adekvátně reagovat na tyto hrozby radí konzultanti Devoteamu společně s partnerem ServiceNow - nejinovativnější společností pro rok 2018 podle časopisu Forbes. Společně to oznámili na konferenci ISACA 25. října.

Nové problémy, nová řešení

Představený koncept řeší propojení komplexního podnikového prostředí a Security Operations.

Aktuální problémy bezpečnostních analytiků netkví jen v nových způsobech prolomení ochrany,ale množství výstrah a varování, které obranné technologie vytvářejí. Ne vždy jde o skutečný průnik. „Rozlišit která hlášení vyžadují pozornost a adekvátní reakci přináší problém s nároky na lidské a finanční zdroje. Zapojení automatizace a přesného řízení procesu reakce na incident, může problém efektivně řešit.“ říká Martin Meduna ze ServiceNow.

Komplexní nastavení procesů, zahrnující řízení kooperace všech ochranných prostředků, zabraňuje elementárním chybám a automatizuje části procesu. Bezpečnostní analytik se tak může věnovat úkolům, které se zatím bez lidského zásahu neobejdou.

Komunikace a bezpečnost, klíč k úspěchu

Naučit vzájemně komunikovat jednotlivé systémy informačních technologií je oblastí, ve které Devoteam patří ke špičce v oboru. Radek Bělina, expert na oblast řízení IT vysvětluje pro vstup do oblasti bezpečnosti: „Jsem toho názoru, že existuje řada paralel mezi klasickým řízením IT a řízením bezpečnosti. Oba koncepty se dobře spojují právě v oblasti Security Operations. V našem řešení máme pozitivní zkušenosti s konfigurační databází. Ta mapuje vazby mezi poskytovanými službami a IT komponentami pro zajištění bezpečnosti. Jsme schopni určit zranitelnost jednotlivých částí systému a dopad, který by jejich narušení mělo na služby, které firma poskytuje“.

Yann Bouvier, Cyber Security Manager Devoteam, vidí hlavní efekty Security Incident Response v aktivním odstraňování zranitelnosti klíčových IT komponent. Snížení rizika bezpečnostních incidentů zrychluje reakce a má pozitivní vliv i na náklady.

„Řešení problémů po útoku má v rámci firmy pozitivní vliv na veřejný obraz společnosti a celkové hospodaření. Firma, která je schopna rychle a efektivně zvládnout hackerský útok získá prestiž u svých zákazníků. Naopak špatně zvládnutá reakce může vést ke ztrátě důvěry a krachu společnosti.“ uzavírá Sylvain Bernolle, Managing Director Devoteam.

Pro Devoteam se tak v krátké době jedná již o druhé strategické partnerství ve smyslu dlouhodobé strategie firmy - přinášet svým zákazníkům přidanou hodnotu v komplexním, agilním a přínosném IT.

O Devoteam

Devoteam dodává firmám inovativní řešení v oblasti technologií a businessu. Více než šest tisíc zaměstnanců Devoteamu ve dvaceti zemích světa provádí firmy i zaměstnance digitální transformací. Devoteam Czech Republic začátkem roku oficiálně zahájil provoz ICE - International Centre of Excellence. V samém srdci Prahy tak vzniknul tým vysoce kvalifikovaných expertů z oblasti Service Excellence v IT i business oblastech jako jsou HR, Customer Service Management, Security a Project&Portfolio management. Nejsme jenom konzultanti a nejsme jenom technici - zvládneme provést společnosti digitální transformací “od A do Z”.

O ServiceNow

ServiceNow (NYSE: NOW) se stará o to, aby svět práce lépe pracoval pro lidi. Jejich platforma a řešení přinášejí prostředí, které pomáhají lidem, kteří je užívají, podávat ty nejlepší výkony.

Kontakt pro média:

Kateřina Hassmanová

HR & Marketing Consultant

+420 775 100 571

Katerina.hassmanova@devoteam.com

Klíčová slova ČR-komunikace-počítače-služby

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.