LightData a Seeky: nepostradatelné nástroje moderního obchodníka

LightData poskytují uživateli ucelené a přehledné informace o trhu, firmách a hlavně cílových skupinách

LightData poskytují uživateli ucelené a přehledné informace o trhu, firmách a hlavně cílových skupinách

Produkt Seeky je schopen aktivně monitorovat webové stránky klienta a následně identifikovat návštěvníky stránek

Podnikání si v současné době žádá inovativní přístup a v neposlední řadě propracovaný systém firemní prezentace. Pro dnešního podnikatele je tedy téměř nutností využívat moderních a efektivních nástrojů pro monitoring obchodního prostředí, stejně jako musí umět pracovat s těmi správnými kontakty.

Zná to asi každý, kdo podniká, a to bez rozdílu v tom, jestli jde o velkou společnost či drobného živnostníka. Je třeba zjistit, která firma vyrábí to či ono. Když se cestou složitě formulovaných dotazů podaří na nějakém webovém vyhledávači najít odkazy na firmy s konkrétními produkty, nastává další úskalí, a sice že nejméně polovina z nich nevede tam, kam bychom potřebovali. Jenomže minuty, strávené hledáním, mizí v nenávratnu, brzdí nás v další práci a zaměstnávají naši mysl zbytečnými pochody. Co si v takové situaci počít? Vyhledaných kontaktů poskrovnu, některé již dlouho neaktuální, promrhaný čas, který by mnozí vyvážili zlatem. Bystrý člověk ovšem sleduje nástroje, které by mu mohly jeho podnikání ulehčit, zefektivnit a pomoci mu prosadit jeho produkty či služby na trhu. Jde ideálně o nástroje, jež pracují automaticky a mohou nám podat relevantní data vždy, když to potřebujeme.

Přesně taková myšlenka je základní filosofií firmy Alsenta, jež se zabývá právě vývojem aplikací pro business. V minulosti její tým pracoval na kvalitních platformách jimi vyvíjených nástrojů, ladil přívětivost uživatelských prostředí, testoval, aktualizoval, aby mohl svým zákazníkům, a v podstatě i kolegům, přinést to nejlepší, co dokáže. Povedlo se a výsledek je více než uspokojivý, soudě nejen dle vlastních reflexí, ale i počtu firem, které jejich aplikace již používají. Trh s marketingovými nástroji v současné době již nějakou dobu dobře zná LightData, Seeky a v neposlední řadě i databázi poptávek a veřejných zakázek B2B poptávka.

Bylo by na místě zde stručně představit, k čemu ten který nástroj slouží, a proto začneme aplikací LightData. Tato aplikace je v podstatě databáze. V současné době je již poměrně rozsáhlá, neustále se rozrůstá a pravidelně aktualizuje, aby data byla vždy čerstvá a maximálně užitná. LightData poskytují uživateli ucelené a přehledné informace o trhu, firmách a hlavně cílových skupinách. V minulosti disponovala výhradně daty o českých firmách a stěžejním benefitem byly kontakty na jejich přímé vedoucí a manažery. "V globalizovaném světě ale není možné soustředit se pouze na lokální údaje, a proto jsme se rozhodli, že zbouráme hranice, a díky tomu dnes mají naši zákazníci přístup rovněž ke kontaktům ze Slovenska," říká Radek Klika, produktový manažer. Mimo zmíněné kontakty může uživatel snadno zjistit i finanční údaje firmy apod. Veškerá data je možné bez omezení exportovat a dále s nimi pracovat. K lednu tohoto roku obsahují LightData přibližně 200 000 kontaktů na manažery a vedoucí pracovníky českých firem a zhruba 50 000 kontaktů na firmy slovenské.

Kromě databáze kontaktních a statistických firemních údajů nabízí Alsenta klientovi produkt Seeky. Ten je schopen aktivně monitorovat webové stránky klienta a následně identifikovat návštěvníky stránek, a to ze 40 zemí světa. Po vlastní identifikaci program provede záznam návštěvy, včetně údajů o firmě a kontaktů. Jedinou starostí pro zákazníka je prvotní vložení měřícího kódu na jeho web, poté už aplikace pracuje samostatně, skrytě, veškeré údaje o zaznamenaných návštěvách jsou přístupné po přihlášení do uživatelského rozhraní. Prohlížet data a pracovat s nimi může uživatel kdykoli a kdekoli, kde je možnost připojení k internetu, aplikace fungují online pomocí internetového prohlížeče a na všech zařízeních od chytrých telefonů, přes tablety, osobními počítači konče.

Další, a určitě ne poslední, novinkou je propojení aplikace Seeky s databází B2B poptávka, což je databáze poptávek a veřejných zakázek. V ní si klient může vyhledat dodavatele pro svou poptávku nebo naopak získat nové zákazníky. Každá poptávka na tomto serveru je opatřena popisem a kontaktními údaji, načež je přehledně zatříděna v oborovém katalogu, což usnadňuje orientaci. Díky propojení se Seeky tak může zákazník pohodlně a jednoduše přepínat mezi databázemi, a tím opět ušetřit čas.

Všechny firemní databáze udržuje tým z Alsenty aktualizované a neustále pracuje na jejich rozšiřování, zdokonalování a na základě průzkumů spokojenosti přidává nové potřebné funkce. Svých zákazníků si váží, snaží se jim vycházet maximálně vstříc a pečlivě naslouchá jejich zpětné vazbě, připomínkám a komentářům. V budoucnu se tak mohou těšit na mnoho dalších užitečných pomocníků v jejich businessu.

Kontakt:

ALSENTA s.r.o.

www.alsenta.com

Klíčová slova ČR-komunikace-obchod-trh-ALSENTA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.