Česká fotobudka sbírá designové ceny ve světě!

Česká fotobudka sbírá designové ceny ve světě!

Česká fotobudka sbírá designové ceny ve světě!

Že se český design nenechá zahanbit, předvedlo už mnoho produktů. Ne tak často se ale stane, že na světových designových soutěžích prorazí český výrobek, který patří spíše k netradičním oborům.

Tentokrát se to podařilo české fotobudce Fotonaut. Odnesla si hned dvě významné designové ceny, a to bronz v Los Angelském International Design Award za rok 2015 a stříbro v prestižní italské soutěži A'Design Award and Competition.

Oceňovaná fotobudka Fotonaut vznikla v roce 2012. "V té době nás koncept fotobudek na party a firemní akce zaujal a hledali jsme, co se kde dá pořídit. A na celém světě jsme nenašli jediný produkt tohoto typu, který by se nám bez výhrad líbil. Proto jsme se rozhodli vytvořit vlastní fotobudku úplně od základů," uvádí Martin Prošek, jeden z majitelů Fotonauta.

Že se malé české firmě podařilo vytvořit něco neobvyklého zjistili nedlouho poté, když se začaly ozývat firmy z celého světa se zájmem o koupi Fotonauta. Proto firma tento rok přistoupila k vývoji zcela od základů tak, aby bylo možné vyrábět její fotobudky sériově a prodávat je.

"Dříve jsme jednoho Fotonauta vyráběli i tři měsíce, vše byla ruční práce, se všemi výhodami, ale i nevýhodami. Teď jsme schopni vyrobit klidně 30 naprosto precizních fotobudek každý měsíc."

Kromě zmíněných designových ocenění byl Fotonaut nominovaný také na designové ceny Clio Awards, Core 77 Design Awards a EdAwards.

Kontakt:

Martin Prošek / info@fotonaut.cz / +420

722 10 11 10 / www.fotonaut.cz

Fotografie v kvalitním rozlišení najdete na adrese www.thefotonaut.com/en/press/

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-výtvarné-design-firmy-AD ROOM

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.