Deset zásad úspěšného exportu do Číny

S cílem maximalizovat šance na úspěšné obchodní transakce na čínském trhu zveřejnil Atradius Credit Insurance příručku Trade successfully with China (Obchodujte úspěšně s Čínou).

Čína - zdaleka největší asijská ekonomika - se postupně přesouvá od růstu poháněného investicemi směrem ke spotřebě.

Vzhledem k předpovědi pomalejšího růstu a měnícím se prioritám vlády je důležité vědět, kde se nachází vaše cílová skupina a kde leží největší příležitosti.

Jednou z oblastí, která se díky narůstající poptávce stává atraktivní pro zahraniční investory, je e-commerce. Podle průzkumu společnosti Frost & Sullivan je dnes 57 % B2B prodejů realizováno online a tento digitální trend se bude dále vyvíjet, přičemž by celosvětové B2B prodeje měly do roku 2020 dosáhnout objemu 12 bilionů dolarů (z 5,5 bilionu v roce 2012). Čína přitom disponuje největším e-commerce trhem na světě, na kterém B2B prodeje rostou každoročně o 25 %.

Existuje zde dokonce každoroční speciální online shopping day - "Singles Day" - během kterého bylo v roce 2015 dosaženo obratu v přepočtu 12 miliard dolarů. Mezi nejčastěji online vyhledávané komodity a zároveň mezi nejrychleji rostoucí dovozní artikly patří v Číně elektronika a designové oblečení.

Díky předpovědím stabilního růstu e-commerce segmentu a se spotřebitelskou základnou mimořádně nakloněnou online transakcím by společnosti obchodující s Čínou a v rámci Číny měly zvážit online prodeje. Nicméně investice do online platforem a snaha stát se atraktivním pro čínské spotřebitele vyžaduje víc než jen vypořádání se s jazykovou bariérou. Zahraniční firmy, které doufají v zanechání stopy v e-commerce nebo jiných sektorech v Číně, musejí rozumět trhu, na kterém se pokoušejí etablovat, a pravidlům aplikovaným na přeshraniční obchod.

Naše příručka "Obchodujte úspěšně s Čínou" je určena k tomu, aby pomohla společnostem připravujícím se na obchodní kontakty s čínskými partnery. Desatero, do kterého tyto principy shrnuje, by mělo poskytnout přehled o všech úskalích, která mohou během obchodování v této zemi potenciálně vyvstat.

Atradius bude na toto téma rovněž vysílat bezplatný webinář, a to 15. listopadu 2016 od 10:00 hodin středoevropského času.

Přihlásit se na webinář a zdarma si stáhnout příručku "Obchodujte úspěšně s Čínou" můžete na webu Atradius.

O společnosti Atradius

Atradius patří mezi celosvětové lídry v oblasti pojištění pohledávek, poskytování záruk a vymáhání pohledávek. Působí v 50 zemích po celém světě, ve kterých se může spolehnout na více než 160 poboček a 3300 zaměstnanců. Svým zákazníkům umožňuje přístup k informacím až o 200 milionech firem.

Na českém trhu působí Atradius od roku 1998 a v současnosti odsud řídí strategické projekty pro region východní Evropy. Společnost Atradius je součástí skupiny Grupo Catalana Occidente (GCO.MC), jedné z nejúspěšnějších pojišťoven ve Španělsku patřící mezi celosvětově největší poskytovatele pojištění úvěrů.

Kontakt:

Atradius Corporate Communications

John Blackwell

Tel.: +31 20 553 2047

E-mail: john.blackwell@atradius.com

atradius.com

Klíčová slova Nizozemsko-Čína-pojišťovny-finance-trh-obchod-firmy-Atradius Credit Insurance

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.