V únoru AARON GROUP nasadil nové řešení pro společnost Vodafone a již nyní můžeme říci, že první výsledky jsou velmi pozitivní. Cílem chatu byla optimalizace počtu příchozích hovorů a přijatých e-mailů, což bylo splněno již v prvních týdnech po uvedení do provozu.
Chatový modul je vyvinut nad komponentně orientovanou technologií Oracle RightNow Web Experience, což je cloudová platforma zastřešující podporu a vztahy se zákazníky.
Mimo jiné obsahuje např. modul autentizace zákazníků, FAQ (Frequently Asked Questions), Cobrowse, e-mailovou podporu (email Care), kde zákazníci zadávají incidenty prostřednictvím kontaktního formuláře, emailů či sociálních sítí.
"Odpovědností našeho týmu bylo zajistit Vodafone Chat od začátku do konce, tedy od specifikace požadovaného chování pro různé komunikační eCommerce kanály, přes programování a konfiguraci konzole RightNow až po podporu při samotném nasazení“, uvedl Zdeněk Hoffmann, obchodní ředitel AARON GROUP.
Před spuštěním chatu proběhly externí bezpečnostní testy, při kterých byla prověřována zneužitelnost systému včetně ověření, zda systém neobsahuje skryté bezpečností chyby.
Vodafone je nejrychleji se rozvíjející mobilní operátor, který v České republice působí od roku 2000. Se společností AARON GROUP spolupracuje již mnoho let a právě Vodafone Chat je nejnovějším spuštěným projektem.
Kontakt:
Eva Komůrková