Vodafone rozšiřuje on-line komunikaci o chat

V únoru AARON GROUP nasadil nové řešení pro společnost Vodafone a již nyní můžeme říci, že první výsledky jsou velmi pozitivní. Cílem chatu byla optimalizace počtu příchozích hovorů a přijatých e-mailů, což bylo splněno již v prvních týdnech po uvedení do provozu.

Chatový modul je vyvinut nad komponentně orientovanou technologií Oracle RightNow Web Experience, což je cloudová platforma zastřešující podporu a vztahy se zákazníky.

Mimo jiné obsahuje např. modul autentizace zákazníků, FAQ (Frequently Asked Questions), Cobrowse, e-mailovou podporu (email Care), kde zákazníci zadávají incidenty prostřednictvím kontaktního formuláře, emailů či sociálních sítí.

"Odpovědností našeho týmu bylo zajistit Vodafone Chat od začátku do konce, tedy od specifikace požadovaného chování pro různé komunikační eCommerce kanály, přes programování a konfiguraci konzole RightNow až po podporu při samotném nasazení“, uvedl Zdeněk Hoffmann, obchodní ředitel AARON GROUP.

Před spuštěním chatu proběhly externí bezpečnostní testy, při kterých byla prověřována zneužitelnost systému včetně ověření, zda systém neobsahuje skryté bezpečností chyby.

Vodafone je nejrychleji se rozvíjející mobilní operátor, který v České republice působí od roku 2000. Se společností AARON GROUP spolupracuje již mnoho let a právě Vodafone Chat je nejnovějším spuštěným projektem.

Kontakt:

Eva Komůrková

komurkova@aarongroup.cz

http://www.aarongroup.cz

Klíčová slova ČR-komunikace-internet-Vodafone CR-firmy-AARON GROUP

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.