Přední česká fullservisová agentura DORLAND rozšiřuje portfolio svých služeb v oblast marketingu a představuje dvě nová oddělení – Business development a Co-branding. „Našim stávajícím i potenciálním klientům se snažíme nabízet stále nové služby. Obě nová oddělení odrážejí aktuální trendy marketingové komunikace a zejména potřeby klientů“, říká Lucie Češpivová, CEO agentury DORLAND.
Oddělení Business developmentu se zaměřuje na vyhledávání nových obchodních příležitostí, distribučních kanálů pro stávající i nové klienty, vymýšlení strategií pro vstup na nové trhy, rozvíjení B2B aktivit nebo celkové strategie start-up projektů.
Co-brandingové oddělení řeší projekty sdružující více značek či klientů, navrhuje nové unikátní projekty a vyhledává pro ně optimální partnery. Letos budou pod toto oddělení spadat např. projekty neziskové organizace ActiveKids, další ročník pop-up butiku Unique Unique nebo aktivity podobné těm, které proběhly v minulých letech (All Stars Sports Golf aj.).
Zároveň se rozrostl také agenturní tým, a to hned o tři ženy. Markéta Vesecká se ujala pozice operation manager a převzala tak zodpovědnost nad rozvojem a fungováním celého týmu, Andrea Havránková nastoupila do pozice art director a Martina Němcová bude mít jako co-branding manager na starosti rozvoj nových projektů sdružujících více partnerů.
KONTAKT:
Mariana Pohlová
Tel.: 724 351 554
E-mail: mariana.pohlova@dorland.cz