Jednoho z nejmladších mobilních operátorů CHACHARMOBIL zná už po tři čtvrtě roce působení v Moravskoslezském kraji více než dvacet procent obyvatel. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu, který si nechal operátor zpracovat.
"Oslovili jsme několik set respondentů v jednom z ostravských nákupních center. Bezmála 65 % respondentů bylo z Ostravy, zbytek z okolí," říká PR specialistka operátora Petra Manczalová. Z dotázaných jich 22 procent uvedlo, že operátora CHACHARMOBIL zná. "Příjemně nás potěšilo, kolik lidí o nás, přestože působíme na trhu krátce, ví," dodává Manczalová. Ostravský operátor, který má zákazníky po celém Česku, byl v posledních měsících vidět - bannery má například na stadionu ostravského Baníku, jehož je partnerem, vyfotit se s figurínami hráčů mohli lidé v nákupních centrech a operátor byl také spolupořadatelem dobročinného vánočního gospelového koncertu v kostele v Ostravě-Radvanicích. Výtěžek z koncertu, který se stal kulturní událostí závěru roku, získá ostravské dětské centrum Domeček.
Průzkum měl operátorovi odpovědět na otázky týkající se mimořádné akce, během níž hodlá zákazníkům rozdat sto tisíc volných minut. "Ptali jsme se, co by přivítali raději: zda účast v soutěži o sto tisíc volných minut, získání dvou stovek volných minut při přechodu k nám nebo dvacet volných minut každý měsíc k tarifu," říká Manczalová.
Respondenti si nejčastěji (44 %) přáli dvacet volných minut, 36 procent by rádo mělo 200 volných minut a zbytek by chtěl soutěžit o 100 tisíc volných minut.
Průzkum byl rozložen mezi respondenty mužského a ženského pohlaví vyváženě, mírně převažovaly ženy. Věkem byli nejvíce (38 procenty), zastoupeni respondenti ve věku 19 až 30 let. "Věříme, že povědomí o značce poroste ještě rychleji, máme totiž připravenu řadu aktivit, 100 tisíc volných minut je jen začátkem," říká ředitel CHACHARMOBIL Dominik Kotula.
Kontakt: