La Roche-Posay vyzývá lidi, aby si zkontrolovali svá mateřská znaménka pomocí mezinárodní osvětové kampaně SKINCHECKER.

Počet případů melanomu kůže narůstá. Nová studie odhaluje, že 52 % světové populace si nikdy nenechalo prohlédnout mateřská znaménka dermatologem.

La Roche-Posay vyzývá lidi, aby si zkontrolovali svá mateřská znaménka pomocí mezinárodní osvětové kampaně SKINCHECKER.

Pokud je rakovina kůže diagnostikovaná včas, je 90 % případů melanomů účinně léčitelných. Exkluzivní studie, uskutečněná agenturou Ipsos a značkou La Roche-Posay v 23 zemích napříč všemi kontinenty, zkoumá různé postoje ke slunci a všeobecné povědomí o rizicích spojených se sluneční expozicí. Velká 88% většina dotazovaných si je vědoma rizik vzniku rakoviny kůže při vystavování se slunci bez ochrany. Avšak pouze 1 ze 2 dotazovaných navštívil dermatologa za účelem screeningu mateřských znamének a 1 ze 4 dotazovaných osob si na těle znaménka nekontrolovala nikdy. Závazek značky toto změnit začal již před několika lety a dnes La Roche-Posay spouští novou virální kampaň zabývající se problematikou prevence rakoviny kůže s novým a moderním přístupem vyzývajícím každého jednotlivce k tomu, aby v procesu screeningu hrál aktivní roli - blíže si všímal nejen svých mateřských znamének, ale také znamének svých blízkých.

Tiskovou zprávu v multimediální podobě naleznete na internetové adrese:

http://www.multivu.com/players/English/7438251-la-roche-posay-become-skin-checker/

KONTAKTY

PR manager La Roche-Posay

Iveta Kučerová

iveta.kucerova@loreal.com

tel: 602-35-71-19

Klíčová slova Francie-zdraví-kosmetika-život-La Roche-Posay

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.