Společnost Grupo BB E MAPFRE uvádí na trh moderní pojištění ve formě 'dárkových karet'

Pojišťovací společnost doufá, že s projektem Family Always Protected (Vždy chráněná rodina) osloví 85% obyvatelstva, které nemá dosud pojištění, pojištění bude přístupnější (transformací služby do podoby spotřebního zboží) a zákazníci budou mít k produktu blíž.

V Brazílii udeří blesk 50 milionkrát ročně a tisíce domů zachvátí požár. Jen za loňský rok byly v zemi ukradeny více než 4 miliony mobilních telefonů. Každý den jsou lidi napadáni psy.

Každý ví, že se může něco stát s jeho autem, ale lidé nemyslí na to, že by se mohlo něco neočekávaného přihodit také jejich domu. Podle výzkumného ústavu Instituto de Pesquisa Datafolha nemá 95% obyvatel Brazílie pojištěn dům, bez pojištění je 58% automobilů a životní pojistku nemá 88% všech obyvatel.

Ve světle enormního potenciálu, který by měl být získán, se společnost GRUPO SEGURADOR BANCO DO BRASIL E MAPFRE (Banco do Brasil and Mapfre Insurance Group), přední pojišťovací společnost působící na brazilském trhu, rozhodla zahrnout operace státního podniku Banco do Brazil a španělské firmy MAPFRE do další nové inovace. Projekt "Family Always Protected" („Vždy chráněná rodina“) tvoří řada pojišťovacích produktů, které budou nabízeny jako zboží pro spotřebitele. V balíčcích (podobných jako jsou DVD), bude pojištění nabízeno v nejdůležitějších komerčních zařízeních, jako jsou supermarkety, běžné obchody, čerpací stanice, novinové stánky apod.

Princip je typem samoobslužné služby, stejně jako jsou dárkové karty.

Jedná se o nový model, který má blíž k zákazníkům a který se odlišuje od všech stávajících prodejních kanálů v zemi.

Jediné co musí zájemci o pojištění udělat, je vybrat si balíček pojištění ve výkladní skříni u předních maloobchodníků v zemi nebo také v prodejních automatech a zaplatit u pokladny v obchodě nebo přímo v automatu.

Po nákupu si musí klient pojištění aktivovat na internetové stránce www.familiasempreprotegida.com.br. Aktivační kód bude uveden na obalu produktu zakoupeného u předních obchodníků v zemi nebo na účtence, kterou dostane z automatu. Příslušný subjekt bude kryt pojištěním 24 hodin po aktivaci pojištění v systému.

Prvním produktem v této řadě je pojištění domů, které zahrnuje pojištění proti ohni, úderu blesku, letecké nehodě a výbuchu za ceny, ze kterých si mohou zákazníci vybrat: 60 brazilských realů, 75 brazilských realů a 85 brazilských realů (asi 26 amerických dolarů, 30 amerických dolarů a 34 amerických dolarů, v uvedeném pořadí).

"Přiblížení zákazníka k trhu s pojištěním, zvýšení dostupnosti pojištění a vývoj produktů s vynikajícím poměrem cena - benefit, jsou jen některé z úspěchů projektu, které rovněž pomáhají rozvíjet trh s pojištěním a přilákat miliony lidí, kteří nemají pojištění, bez ohledu na jejich ekonomickou situaci," řekl Marcos Ferreira, prezident společnosti BB E MAPFRE pro segmenty pojištění automobilů, všeobecné pojištění a pojištění spřízněných pojišťoven.

"Stále více firem zahrnuje pojištění do svých produktů, aby byli konkurenceschopnější, ale žádná z nich nepřišla s modernějším způsobem, jak přiblížit své pojišťovací produkty zákazníkům. Někdo musel udělat tento krok, aby „otřásl“ zažitou strukturou prodeje a je zcela přirozené, že to musela být jednička na místním trhu," zdůraznil Gilberto Lourenco, generální ředitel marketingu společnosti Grupo BB E MAPFRE.

Partnerství s makléřem

Aby se tento nový vývoj dostal k těmto cílům, představujeme osobu pojišťovacího makléře, který se přímo účastní komercionalizace produktu v místě prodeje. Kromě toho, jakmile zákazník aktivuje pojištění, které si koupil, je makléř automaticky o prodeji informován.

Výhled: nedotčený trh

Pojišťovací sektor zaznamenal nejméně od roku 2004 dvouciferný roční nárůst, především v důsledku nárůstu tzv. třídy C (Class C), jejímu následnému přístupu k pojištění a novému povědomí veřejnosti, že „existují věci, které potřebují chránit“. Přesto je úroveň průniku na trh slabá.

Cílem tohoto nového kanálu je zpřístupnit pojištění„na dosah“ populaci, která ho dosud nemá a vypěstovat „kulturu pojištění“ ve světě milionu potencionálních klientů ze všech příjmových skupin, kteří si dnes jednoduše nejsou vědomi významu pojištění pro ochranu jejich majetku.

Ve Spojených státech amerických je pojištění domů pro každého majitele domu povinné. Odhaduje se, že v Brazílii má tento typ pojištění jen asi 5% populace.

O společnosti GRUPO SEGURADOR BANCO DO BRASIL E MAPFRE

Výsledek strategického spojení firem Banco do Brasil a MAPFRE Seguros, společnost GRUPO SEGURADOR BANCO DO BRASIL E MAPFRE je největší pojišťovací společnost v oblastech, kde působí. Zaměstnává více než 6 000 zaměstnanců, její produkty se prodávají na více než 160 000 místech, včetně makléřů a bankovních poboček a má více než 36 milionů klientů. Má jednu z nejrozsáhlejších nabídek produktů na trhu, stejně jako specializované obchodní jednotky, rozsáhlé zastoupení a distribuuje své produkty prostřednictvím různých kanálů.

Další informace

CDN Comunicacao Corporativa

Kontakty:

Eric Paraense - Tel : +55-11-3643-2811, e-mail eric.paraense@cdn.com.br;

Natalia Dias - Tel : +55-11-3643-2820, e-mail natalia.dias@cdn.com.br,

Patricia Polo - Tel : +55-11-5112-7485, e-mail t_ppolo@bbmapfre.com.br, patricia.polo@cdn.com.br

Harley Moreira - Tel : +55-11-3643-2767, e-mail harley.moreira@cdn.com.br

Klíčová slova Brazílie-trh-pojišťovny-GRUPO SEGURADOR BANCO DO BRASIL E MAPFRE

Oblast
Latinská Amerika a Karibská oblast, Antarktida (la)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.