Heineken na letošním Designbloku ohromil porotu, na svých expozicích vsadil na metropoli s jedinečnou a neopakovatelnou symfonií a získal tak ocenění šéfredaktorů. Z více než stovky designerů a designérských studií bylo vyhlášeno celkem deset vítězů v deseti kategoriích a Heineken si z Designbloku 2014 odnese zlaté polínko za nejlepší instalaci výrobce. Expozice Heinekenu jsou vyvrcholením kampaně Cities, kdy se Praha stala jedním z 39 měst na světě se svou vlastní lahví.
Na Designbloku se značka Heineken ukázala několika různými způsoby. "Myšlenka našeho komunikačního konceptu se týká velkoměsta, rušné metropole. Navázali jsme tedy na úspěšnou kampaň Cities, která měla silnou mediální podporu a rozhodli jsme se zážitek z letošní expozice ještě umocnit webovou aplikací Heineken City Symphony," říká manažer značky Richard Gažo.
Hlavní expozice s názvem Heineken City experience
Zde mohou návštěvníci spatřit v budově bývalé základní školy v ulici Mikulandská 5 minimalistickou chodbu v bílé barvě na jedné straně posetou zrcátky, která si mohou hosté brát sebou do expozice. Hlavní výstavní prostor slibuje unikátní podívanou vytvářenou více než padesáti hlavicemi laserů, které jsou navíc doplněny o zvukové efekty. V okamžiku přímého kontaktu s laserem a jeho přerušením vznikne nový, pokaždé jiný efekt. Návštěvník se tak rázem stává skladatelem mnohohlasé symfonie a zároveň součástí hlučné metropole.
Heineken v Domě U Minuty
Expozice na Staroměstském náměstí nabízí panorama Prahy poskládané skoro ze 3000 lahví Heinekenu se zvuky metropole nad hlavou, a to v denní i noční variantě. V Heineken City refreshment baru mladých designérů Henryho Wielguse a Jana Plecháče si všichni příchozí mohou odpočinout v chill out zóně třeba s lahví prémiové značky, kterou bude možné si zakoupit u hostesek. Vedle baru se dále nachází minigalerie, prostor, v němž Heineken dal prostor také mladým začínajícím umělcům. K vidění jsou zde výtvory jak grafických designerů, tak i díla z řad šikovných studentů.
Nenechte si ujít:
- Klip Vladimíra 518, který vznikl u příležitosti Heineken City Eperience https://www.youtube.com/watch?v=8VoEZsLT7ps
- Fotografie expozice ke stažení ZDE: http://1drv.ms/1t12q2z
- Obrázky aplikace ke stažení ZDE: http://1drv.ms/1rcRcAC
- Aplikaci najdete na http://www.heinekencitysymphony.com
- Více informací najdete na http://www.heineken.cz
Pivo prémiové značky Heineken s původem v Amsterodamu patří k ikonám mezi pivními značkami všude ve světě. V České republice se Heineken zaměřuje na oblast designu, kdy ve svých TOP podnicích vyvíjí s mladými a talentovanými designéry chytré a poutavé designové prvky, a kde je k dostání exkluzivní aluminiová lahev Club bottle. Heineken je v ČR také partnerem designových událostí roku, jako jsou Designblok nebo ceny Czech Grand Design. Ve světě se prosazuje na trzích ve více než 170 zemích světa, kde se denně prodá až 25 milionů piv této značky. Heineken je celosvětově významným partnerem prestižní fotbalové Ligy mistrů, ale také hudebních festivalů a filmů s Jamesem Bondem.
Kontakt:
Jana Pikardová
PR Specialist
HEINEKEN Česká republika
+420 724 607 553
e-mail: jana.pikardova@heineken.com
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz