adam&eveDDB jmenována v Cannes Agenturou roku s 22 Lvy

Agentura adam&eveDDB byla na letošním udílení Lvů v Cannes jmenována Agenturou roku s 22 Lvy

Společnost adam&eveDDB, britská pobočka sítě DDB, zakončila obdivuhodný týden v Cannes v sobotu večer, kdy získala prestižní ocenění Agentura roku.

Celkem získala agentura úctyhodných 22 Lvů, včetně čtyř velkých cen Grand Prix, sedmi zlatých, čtyř stříbrných a sedmi bronzových Lvů v různých kategoriích médií pro šest klientů, jmenovitě společnosti: Harvey Nichols, John Lewis, Google, Unilever, Diageo a Volkswagen.

Loňská vánoční kampaň obchodního domu Harvey Nichols 'Sorry, I Spent It On Myself', získala hlavní cenu ve čtyřech kategoriích: Promo, Press, Film a Titanium & Integrated. Kromě toho získala také pět zlatých Lvů.

Dvě zlatá ocenění získala rovněž kampaň pro společnost Unilever Marmite 'End Marmite Neglect' v kategoriích Press a Outdoor.

K ohromnému úspěchu agentury přispěli také bronzoví a stříbrní Lvi v celé řadě kategorií pro kampaně společností John Lewis ('The Bear & The Hare'), Diageo (Smithwick's Squirrel), Volkswagen ('Teddy Tragedy' a 'Value') a Google ('Front Row').

James Murphy, generální ředitel a zakládající partner společnosti adam&eveDDB, řekl: „Je skvělé sledovat, jak v Cannes britské agentury znovu ožívají. A ještě lepší je sledovat agenturu adam&eveDDB, která zvítězila v tolika kategoriích a značkách."

Ben Priest, kreativní ředitel a zakládající partner adam&eveDDB, řekl: „Jsme velmi potěšeni naším obdivuhodným úspěchem na letošním festivalu. Nejen kampaní pro společnost Harvey Nichols, ale také prací pro firmy Unilever, Google, John Lewis, Volkswagen a Diageo. Ukázali jsme kreativní palební sílu naší nově sloučené agentury."

Chuck Brymer, generální ředitel společnosti DDB Worldwide, řekl: „Ocenění „Agentura roku“ na festivalu v Cannes představuje významný úspěch a jsem velmi pyšný na agenturu adam&eveDDB. Našim cílem je stát se nejvlivnější agenturou na trhu a vytvářet moderní kampaně pro naše klienty. Úspěch práce pro společnost Harvey Nichols v letošním roce je skvělým příkladem."

Celkově se síť DDB umístila na třetím místě a stala se nejúspěšnější sítí v oblasti EMEA.

Agentura adam&eveDDB byla rovněž jmenována Agenturou roku na britské přehlídce British Arrow Awards.

Poznámky pro vydavatele

Přehlídka udílení Lvů 2014 Cannes Lions Awards

AGENTURA ROKU

VELKÁ CENA GRAND PRIX:

Film - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Press -Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Integrated -Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Promo & Activation - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

ZLATO:

Direct -Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Outdoor -Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Outdoor -Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Promo & Activation - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Promo & Activation - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Outdoor - Marmite - Neglect - Ketchup, Mayo, Pasta

Film - Marmite - Rescue

STŘÍBRO:

Design - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Film - John Lewis - Bear & Hare

Film -Volkswagen - Teddy Tragedy

Film Craft - John Lewis - Bear & Hare

BRONZ:

Design - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Design - Harvey Nichols - Sorry I Spent it on Myself

Outdoor - Google -Front Row

Promo & Activation - Google - Front Row

Film Craft - Diageo - Smithwick's Squirrel

Film -Volkswagen - Value -Parachute, Rope, Cage

Integrated - John Lewis - Bear & Hare

O společnosti adam&eveDDB

Jsme kreativní agentura zaměřená na komunikaci, kterou tvoří lidé ze světa reklamy, designu, digitálních technologií, médií, obsahu a sociální strategie. Jsme dychtiví a máme energii začínající společnosti, zdroje a sílu sítě. Spolupracujeme s klienty jako jsou například společnosti Sony, Diageo, Flora, Foster's, Google, Marmite, Halifax, John Lewis, Volkswagen, Financial Times, Harvey Nichols a Save the Children.

Další informace:

Jemima Bokaie

Ředitelka pro nové obchodní aktivity společnosti

Email : jemima.bokaie@adamandeveddb.com

Tel : +07730-319-515

Klíčová slova Británie-reklama-média-komunikace-adam&eveDDB

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
IT, telekomunikace
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.