Vítězové květnového kola kampaně “Nákupní honba za pokladem” firmy Lyoness

Šťastná vítězka: Vítězka květnového kola, Vladimíra Š. (uprostřed) z České republiky, přebírá v rodinném kruhu šek na 20 tisíc Euro od Veroniky Kubecové a Andrey Trojanové.
Autor: Lyoness.TV

Šťastná vítězka: Vítězka květnového kola, Vladimíra Š. (uprostřed) z České republiky, přebírá v rodinném kruhu šek na 20 tisíc Euro od Veroniky Kubecové a Andrey Trojanové. Autor: Lyoness.TV

Vítězové květnového kola kampaně “Nákupní honba za pokladem” firmy Lyoness

Již potřetí od zahájení této kampaně putuje hlavní cena 20 tisíc eur v hotovosti do České republiky. Firma Lyoness blahopřeje 2 584 vítězům květnového kola, kteří si odnesli výhry v celkové hodnotě 125 tisíc eur.

„V první chvíli jsem si pomyslela: To nemůže být pravda. Nemohu mít takové štěstí,” popsala Vladimíra Š. své první dojmy při přebírání ceny z rukou generálních ředitelek Lyoness Czech Prague, Andrey Trojanové a Veroniky Kubecové. Již potřetí od začátku kampaně měly Andrea a Veronika radostnou povinnost předat hlavní cenu ve výši 20 tisíc eur. Vladimíra Š. se rozhodla pomoci své dceři do začátku na cestě dospělosti. Televizní studio Lyoness.TV z Grazu předávání cen natočilo a záznam byl vysílán na Lyoness.TV (www.lyoness.tv) 9. července. 2 584 šťastných vítězů osmého kola kampaně “Nákupní honba za pokladem” bylo vybráno za přítomnosti notáře v televizním studiu firmy Lyoness.

Kampaň "Nákupní honba za pokladem" firmy Lyoness

Celoroční kampaň "Nákupní honba za pokladem" firmy Lyoness běží od října 2012. Hlavním cílem hry je získat co nejvíce virtuálních klíčů. Čím více klíčů hráč získá, tím větší šanci má na výhru více než 31 tisíc cen. Klíče je možné získat různými způsoby: nákupem u obchodníků v rámci sítě Lyoness Loyalty Merchants, získáváním přátel v programu Cashback Card Users (vracení části peněz uživatelům platebních karet) nebo hraním nové sociální hry firmy Lyoness s názvem "Coin Rush - Honba za mincemi". První virtuální klíč hráč získá hned po registraci do soutěže. Celková hodnota výher v rámci kampaně Nákupní honba za pokladem dosahuje 2 miliony eur. Výhry budou vyplaceny v 12 měsíčních kolech, kdy se v každém z nich bude hrát o ceny v hodnotě 125 tisíc eur a v jednom ročním kole, kdy se bude hrát o ceny v hodnotě 500 tisíc eur. Účast v soutěži je bezplatná, stejně jako členství v síti Lyoness. Více informací o kampani "Nákupní honba za pokladem" najdete na webové stránce www.lyoness.net/key.

O společnosti Lyoness

Lyoness je komunita mezinárodního rozsahu a také věrnostní program fungující na regionálních, národních i mezinárodních trzích. Zahrnuje 33 zemí po celé Evropě, ale působí také v USA, Kanadě, Brazílii, Spojených Arabských Emirátech, Kataru, Jižní Africe a v Tichomoří, např. v Hongkongu, Macau, Austrálii, Thajsku a Filipínách. Více než 3 milióny členů celosvětově využívá Lyoness benefity u 29 000 Loyalty Merchants (Věrných prodejců). Více informací najdete na webové stránce www.lyoness.com.

Kontakt:

Silvia Weihs

Lyoness Management GmbH

Tel.: +43 664-85 55 241

E-Mail: silvia.weihs@lyoness.ag

Klíčová slova Rakousko-obchod-Lyoness Management

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.