Autosalon Klokočka slaví 25 let

Společnost Autosalon Klokočka Centrum a.s. slaví tento rok 25. výročí od svého vzniku.

První dílna vznikla v roce 1988 v suterénu domu Jana Klokočky v Praze 6 - Řepy a měla pouze dvě stání. O dva roky později byl na Karlovarské ulici zahájen prodej ojetých vozů a rovněž společnost zahájila prodej a servis vozů ŠKODA. O další dva roky později se pak společnost rozrostla o další pobočku na Barrandově a přidala do svého portfolia i značku SEAT.

V následujících letech došlo k dynamickému rozvoji společnosti otevřením pobočky v ulici Makovského, výstavbou benzínové čerpací stanice a rozšířením prodejních ploch na Barrandově.

V roce 2001 vznikla akciová společnost Autosalon Klokočka Centrum, v jejímž čele stojí zakladatel společnosti Jan Klokočka.

Před třemi lety vstoupil Autosalon otevřením jednoho z nejmodernějších terminálů Audi v České republice do segmentu luxusních vozů. Aktuálně nabízí prodej a servis koncernových značek Volkswagen, Audi, SEAT a ŠKODA, prodej ojetých vozů či Extra-Servis Klokočka včetně dalších služeb.

Při příležitosti tohoto výročí Autosalon Klokočka připravuje speciální akce pro své klienty. Již tento měsíc nabízí jarní servisní prohlídku za 25 Kč v původní hodnotě služeb za 3000 Kč či Záruku Klokočka, která nabízí prodloužení záruky na nový vůz o dalších 25 měsíců.

Speciální akce jsou jedinečnou inspirací pro návštěvu Autosalonu, protože 25 let slaví Autosalon Klokočka pouze jednou.

Více o akci naleznete na www.klokocka.cz

Kontakt:

Ing. Kateřina Hanzlíková

vedoucí oddělení marketingu

Autosalon Klokočka Centrum a.s.

Centrum vozů Volkswagen, Audi, SEAT a ŠKODA

Borského 876, 152 00, Praha 5

tel. +420 251 005 506, mobil +420 724 026 545

e-mail: katerina.hanzlikova@klokocka.cz

web: www.klokocka.cz

Klíčová slova ČR-trh-automoto-firmy-Autosalon Klokočka Centrum

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.