Agentura SANEP zjišťovala exkluzivně pro deník Blesk ihned poté, co byly vyhlášeny výsledky, co si Češi myslí o přímé volbě prezidenta. Deník Blesk zajímalo, co nejvíce voliče ovlivnilo, jak moc se jich dotkla citlivá témata kampaní, například Benešovy dekrety či minulost kandidátů.
Bleskový internetový on/off-line průzkum byl exkluzivně pro deník BLESK proveden ve dnech 26. - 27. ledna 2013, bezprostředně po uveřejnění oficiálních výsledků druhého kola prezidentské volby, na vybrané skupině 1209 dotázaných, kteří představují reprezentativní vzorek obyvatel ČR ve věku 18-69 let. Celkově se průzkumu společnosti SANEP zúčastnilo v rámci respondentního panelu více jak 220 tisíc registrovaných uživatelů 5.793 dotázaných. Reprezentativní vzorek byl vybrán metodou kvótního výběru a odpovídá sociodemografickému rozložení obyvatel ČR dle údajů Českého statistického úřadu. Statistická chyba u uvedené skupiny obyvatel se pohybuje v rozmezí +-2,5 %. Kontrola daného vzorku byla provedena triangulační datovou metodou.
Více na http://www.sanep.cz
SANEP je exklusivním partnerem Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty mezinárodních vztahů a výzkumného záměru Governance v kontextu globalizované společnosti a ekonomiky a dále je členem mezinárodní aliance výzkumných agentur AIMRI (Alliance of International Market Research Institutes).
Kontakt:
Oldřich Zajíc
ředitel a jednatel
tel.: 605 881 188
tel.: 222 231 560
e-mail: zajic@sanep.cz
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu s grafy, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz