Společnost AdFinance koupila portál Elektřina.cz

Společnost AdFinance, online broker a specialista na lead-generation marketing, koupila portál Elektřina.cz a rozšířila své portfolio v oblasti online prodejních kanálů. Provozovatel portálu Ušetřeno.cz, největšího českého srovnávače cen dodavatelů energie, tak potvrdil svoji dominanci na trhu, kde měsíčné pomáhá ušetřit za energii více než 3000 uživatelům.

Včera byla podepsána smlouva, která potvrdila převzetí portálu Elektřina.cz společností AdFinance od původního vlastníka, české mediální a investiční skupiny CNA GROUP. Cena celé transakce není veřejná. Na nově získaném portálu plánuje společnost vybudovat specializované místo, kde se uživatelé dozvědí vše o trhu s energií, budou si moci online spočítat možné úspory prostou změnou dodavatele energie a zároveň i celý převod online vyřídit.

"Trh s energií, respektive změny jejího dodavatele, je poznamenán často neetickým chováním podomních prodejců. Naším cílem tak bude zejména edukovat uživatele. Nabídnout jim možnost vybrat skutečně nejvýhodnějšího dodavatele energie a zaměřit se na napravení pověsti tohoto trhu, na což bude nejvhodnější využít právě specializovaný portál,“ říká David Nevečeřal, ředitel společnosti a dodává: "Elektřinu pro své fungování potřebuje téměř každá domácnost a vhodnou volbou dodavatele lze ušetřit i několik tisíc korun ročně."

Portál Elektřina.cz funguje již od roku 2005 a je zároveň nejzajímavější doménou v oboru. Nově se tedy stane vlajkovou lodí společnosti AdFinance pro energetickou oblast. V současné době společnost se zázemím jedné z největších českých investičních skupin jedná i o dalších strategických akvizicích.

O společnosti AdFinance

Společnost AdFinance, s.r.o. byla založena v roce 2010. Na trhu se zaměřuje zejména na lead generation marketing a affilliate marketing.

Vlajkovou lodí společnosti AdFinance je portál Ušetřeno.cz, který funguje jako komplexní srovnávač cen mnoha produktů napříč trhem - od energetiky a pojištění, až po finanční produkty. Svým uživatelům tak poskytuje vše na jednom místě, čímž jim šetří čas i peníze. Svým klientům AdFinance následně dodávají kontakty na potenciální zákazníky či přímo hotové smlouvy se zákazníky novými a jen v energetické sekci společnost takto měsíčně převede na 3000 smluv. Vedle portálu Ušetřeno.cz provozuje AdFinance i konkrétněji zaměřené Energium.cz, Pojistito.cz, eSlevy.cz a další. Společnost je rovněž vlastníkem affilliate sítě AdBenefit.cz, která na bázi affilliate marketingu poskytuje svým klientům nejefektivnější formu online propagace. V roce

2011 byla společnost oficiálním partnerem Relax části WebExpa 2011 Prague, konference JuniorInternet 2011 a dlouhodobě podporuje český BizIT klub. Více informací na http://www.adfinance.cz.

V případě zájmu o další informace, prosím, kontaktujte:

David Nevečeřal

ředitel společnosti AdFinance s.r.o.

tel.: +420 608 888 629

e-mail: david.neveceral@usetreno.cz

Klíčová slova ČR-internet-finance-energie-trh-firmy-AdFinance

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing
Finance, ekonomika
Energetika, suroviny

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.