Nový web bude sloužit jako rozcestník pro jednotlivé značky a také jako hlavní stránka této kosmetické autority
Coty Inc., přední globální firma v oblasti kosmetického průmyslu, dnes spustila své nové webové stránky http://www.coty.com. Moderní a čistý vzhled webových stránek jde v duchu s inovativní firemní kulturou, kterou lze charakterizovat hesly: "Faster. Further. Freerer (Rychleji. Dále. Volněji)".
Tvůrcem nových webových stránek Coty je nezávislá integrovaná marketingová agentura Iris Worldwide, která tak uvedla v život úctyhodné portfolio předních značek, které firma Coty zastupuje a prodává. Na nových webových stránkách se zobrazuje nejnovější obsah ze stránek více než 50 značek firmy Coty na Twitteru, Facebooku a Youtube. Díky tomu je obsah webu neustále aktualizován.
"Modernizované webové stránky Coty nabízí přehled jednotlivých značek v reálném čase s podporou sociálních sítí," řekl Sean Reynolds, globální kreativní ředitel agentury iris. "Nová struktura webu zdůrazňuje charakter jednotlivých značek, z nichž každá má svou samostatnou stránku vyjadřující její jedinečnou osobnost."
Mezi značky zastupované firmou Coty patří například adidas, Beyonce, Calvin Klein, Davidoff a Rimmel. Webová stránka zdůrazňuje vyvážené portfolio značek firmy Coty v oblasti vůní, kosmetických barev, péče o nehty, pokožku a tělo. Webová stránka je určená stávajícím zaměstnancům Coty, uchazečům o zaměstnání ve společnosti, ale také zástupcům médií, investorům a zákazníkům. Široký okruh potenciálních návštěvníků činí z těchto webových stránek jedinečný projekt, který je zrcadlem firemní kultury Coty.
"Velmi se těšíme na naše nové firemní stránky, které lépe vyjadřují naší kulturu, neustále se rozšiřující portfolio značek a bohatou historii," řekl generální ředitel firmy Coty, Bernd Beetz. "Díky zařazení sociálních médií pozvedáme obsah na webových stránkách firmy na vyšší úroveň a nabízíme návštěvníkům přesné a aktuální informace na jednom centrálním místě."
Na webových stránkách je také k dispozici agregátor zpráv, který se nachází přímo na hlavní straně a nabízí tiskové zprávy a informace o značkách.
"Webové stránky jsou určeny všem kdo mají s našimi značkami co do činění - od zákazníků až po manažery značky," dodal Reynolds. "Vytvoření stránek, které mapují celé portfolio značek Coty a současně si zachovávají intuitivní a jednoduché ovládání, bylo pro realizátory velkou výzvou."
Firma iris Worldwide spolupracuje se společností Coty od roku 2008. Agentura již dříve pro firmu Coty realizovala globální webové stránky Beyonce Parfums, včetně stránky na Facebooku, dále pak weby značek Madonna Truth or Dare, Faith Hill a Tim McGraw´s Soul2Soul. Společnost iris Worldwide vytvořila také facebookové stránky pro značky Rimmel London, včetně kompletní strategie a aktivace v oblasti sociálních médií.
O společnosti Coty Inc.
Společnost Coty založil v Paříži v roce 1904 Francois Coty, který se zasloužil o rozvoj moderního parfumářského průmyslu.
Dnes je Coty Inc. uznávaným globálním lídrem v oblasti kosmetiky. Roční čisté tržby dosahují výše 4,5 miliard dolarů. Díky podnikatelskému duchu, nadšení, inovacím a kreativitě vyvinula Coty Inc. bezkonkurenční portfolio významných značek, a dodává své produkty spotřebitelům na 135 trzích po celém světě.
Portfolio značek Coty Prestige se prodává v prestižních a ultra-prestižních obchodech, a zahrnuje značky Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, Gwen Stefani, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, philosophy, Roberto Cavalli, Sarah Jessica Parker, Truth or Dare by Madonna, Vera Wang, Vivienne Westwood a Wolfgang Joop.
Portfolio značek Coty Beauty je mnohem rozšířenější, a zahrnuje značky adidas, ASTOR, Baby Phat, Beyonce Knowles, Celine Dion, Chupa Chups, David and Victoria Beckham, Esprit, Elite Models, Exclamation, Faith Hill, GUESS?, Halle Berry, Heidi Klum, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, Lady Gaga, Manhattan, Manhattan Clearface, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Nicole by OPI, OPI, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Stetson, Tim McGraw, TJoy a Tonino Lamborghini.
Společnosti Coty a Puig S.L. jsou strategickými partnery v distribuci parfémů řad Antonio Banderas, Carolina Herrera, Nina Ricci, Prada, Paco Rabanne, Shakira a Valentino ve Spojených státech a Kanadě.
Další informace o společnosti Coty Inc. najdete na webových stránkách http://www.coty.com.
(1) Není dostupné v Severní Americe
O společnosti iris Worldwide
Iris Worldwide je nezávislou, integrovanou marketingovou agenturou s pobočkami v New Yorku, Atlantě, Miami a Mexico City. Firma iris přichází se skvělými nápady, které inovativním světovým značkám, jako jsou například Coty Inc., Reckitt Benckiser, Sony, adidas, Reebok, InterContinental Hotels Group, Coca-Cola nebo Diageo, přináší mimořádné výsledky.
V průběhu posledních 13 let se iris Worldwide odlišila od ostatních agentur zejména vybudováním silného a schopného týmu v oblasti digitálních a sociálních médií, maloobchodních a realitních systémů, systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a věrnostního marketingu. Díky tomu tak agentura vytváří strategická a kreativní marketingová řešení, která jejím zákazníkům poskytují konkurenční výhody díky své zajímavosti, hodnotě a oblíbenosti.
Agentura Iris Worldwide byla založena v Londýně v roce 1999 a je jednou z nejrychleji rostoucích marketingových sítí na světě. Dnes má firma více než 1000 zaměstnanců, ve 13 zemích Ameriky, Evropy a Asie.
KONTAKT: Cysette Burset, Coty Inc., +1-212-479-4549, cysette_burset@cotyinc.com; Eliane Kauck, iris Worldwide, +1-646-257-2603 linka 158, eliane.kauck@iris-worldwide.com