Bankovní systém Finacle(TM) pomůže bance v růstové strategii a nabídne novodobým zákazníkům výhody služeb přímého bankovnictví
Společnost Infosys Ltd. s potěšením oznamuje úspěšnou implementaci svého bankovního systému Finacle(TM) v pobočkách ZUNO BANK na Slovensku a v České republice. ZUNO BANK je první bankou nabízející přímé bankovnictví, kterou spouští Raiffeisen Bank International AG (RBI), jedna z předních bankovních skupin v Rakousku a zemích střední a východní Evropy. V rámci partnerství mezi firmami Infosys a ZUNO BANK, bude společnost Infosys podporovat expanzi služeb přímého bankovnictví do střední a východní Evropy s cílem uspokojit rychle rostoucí segment zákazníků, kteří preferují online bankovnictví.
Platformu Finacle(TM), která představuje jádro bankovního informačního systému, si banka RBI vybrala v roce 2009, s cílem standardizovat svou technologickou platformu a umožnit konsolidaci všech svých poboček v rámci střední a východní Evropy. V bance ZUNO již systém Finacle(TM) potvrdil, že je tou správnou platformou, která splňuje striktní požadavky banky na budoucí rozšiřitelnost a umožňuje jí urychlit zavádění novinek na trh. Bankovní systém Finacle(TM), který je samotným srdcem bankovního informačního systému, umožňuje bance ZUNO nabídnout široké portfolio služeb, včetně vkladových či běžných účtů, debetních karet, spořících účtů a termínovaných vkladů, hned od zahájení provozu. Banka ZUNO byla založena na Slovensku v prosinci 2010. Během prvních šesti měsíců provozu překonala všechna očekávání a získala 18 tisíc klientů, kteří si zde uložili více než 125 miliónů euro.
Jako součást své strategie rozšiřování stávající nabídky produktů využívá banka informační systém Finacle a zejména jeho modul pro navrhování nových produktů k rychlému uvádění nových produktů na trh. Spolu se zaváděním nových produktů a služeb chce banka ZUNO zahájit provoz v dalších nových zemích. Dnes začala banka nabízet služby v České republice. Tato strategie je možná díky funkcím informačního systému Finacle, které umožňují vzájemné propojení různých poboček. Díky tomu banka může rychle a s nízkými náklady expandovat do celého regionu střední a východní Evropy. Náš informační systému umožňuje bance ZUNO používat stejný hardware a software pro všechny nové země, kde banka hodlá působit. Stačí jenom provést lokalizaci systému tak, aby splňoval místní zákonné požadavky v oblasti bankovnictví.
Andras Hamori, generální ředitel banky ZUNO BANK, řekl: "Naší vizí je poskytovat zákazníkům jedinečné online bankovní služby. Díky tomu budou naši zákazníci moci využívat online bankovnictví snadno a rychle. Informační systém Finacle nám k dosažení tohoto cíle velmi pomáhá. Díky standardizaci našich produktů a procesů tak můžeme nabízet snadno a rychle nové produkty a rozšiřovat jejich nabídku podle potřeb a požadavků našich klientů ".
Amit Dua, viceprezident a ředitel firmy Infosys pro produkt Finacle(TM) v zemích Evropy, Středního Východu a Afriky, řekl: "Koncept přímého bankovnictví bude i nadále v celosvětovém měřítku růst a implementace řešení Finacle v bance ZUNO dokazuje kvalitu našeho produktu a také jeho bezproblémovou použitelnost v různých zemích. Jsem potěšen, že můžeme znovu podporovat naše klienty při zavádění nových růstových strategií a změn jejich obchodních modelů. Těšíme se na další podporu banky ZUNO BANK v jejím dalším růstu v zemích střední a východní Evropy."
O ZUNO BANK
ZUNO BANK je divize přímého bankovnictví banky Raiffeisen Bank International AG, která patří mezi 100 největších bankovních skupin na světě. Po zahájení činnosti na Slovensku na konci roku 2010 chce nyní ZUNO expandovat do dalších zemí střední a východní Evropy. Nejnovější zemí kde banka ZUNO začne nabízet své služby je Česká republika. Banka Raiffeisen Bank International má na Slovensku již plně konsolidovanou dceřinou společnost a vlastní zde Tatra Banku, třetí největší banku v zemi. Více informací o ZUNO BANK najdete přímo na firemních webových stránkách http://www.zuno.eu
O univerzálním bankovním řešení Finacle(TM)
Řešení Finacle firmy Infosys umožňuje bankám rychleji zavádět nové inovace, odlišit se nabídkou nových produktů a služeb od konkurence, zlepšit kvalitu služeb pro zákazníky a zajistit hospodárnější provoz. Tento systém, který představuje kostru základního bankovního systému umožňuje bankám snadno a rychle měnit jejich strategické a provozní priority.
Řešení Finacle obsahuje základní bankovní systém, elektronické bankovnictví, mobilní bankovnictví, islámské bankovnictví, správu aktiv, poklady a CRM systém, který splní nároky jak retailových, firemních či univerzálních bank na celém světě. Finacle se od ostatních podobných aplikací liší v několika základních ohledech, díky kterým je tento systém nejrobustnější, nejflexibilnější a nejrozšiřitelnější bankovní systém ve své třídě. Řešení založená na platformě Finacle umožňují bankám maximálně využívat příležitosti k dalšímu růstu a současně minimalizovat rizika, plynoucí z transformace velkých firem. Více informací najdete na webových stránkách http://www.infosys.com/finacle
O společnosti Infosys Ltd
Většina nejúspěšnějších organizací z celého světa, spoléhá na 133 560 zaměstnanců firmy Infosys, kteří jim poskytují měřitelnou přidanou hodnotu. Firma Infosys poskytuje služby v oblasti poradenství, technologie, inženýringu a outsourcingu, které pomáhají klientům ve více než 30 zemích celého světa budovat firmu zítřka.
Více informací o společnosti Infosys (index NASDAQ: INFY) najdete na webových stránkách http://www.infosys.com
Výhledová prohlášení
Některá tvrzení v této tiskové zprávě týkající se našeho budoucího růstu jsou výhledová prohlášení, která podléhají četným rizikům a nejistotám, které mohou způsobit, že se skutečné finanční výsledky naší společnosti budou podstatně lišit od údajů uváděných ve výhledových prohlášeních. Mezi tato rizika a nejistoty, mimo jiné patří: rizika a nejistoty plynoucí z kolísání našich tržeb, kolísání směnných kurzů zahraničních měn, naše schopnost zvládnout růst, zostřující se konkurenci v IT službách, a to včetně faktorů, které mohou ovlivnit naši cenovou výhodu, růst mezd v Indii, naše schopnost získat a udržet si klíčové zaměstnance, vliv času a nákladů na pevně stanovené ceny, rámcové smlouvy na dobu určitou, struktura klientů, změny v imigrační politice a zákonech, restrukturalizace tržních segmentů, naše schopnost řídit zahraniční pobočky, snížená poptávka po technologiích v oblastech, kde působíme, problémy na telekomunikačním trhu či přerušení provozu komunikačních sítí, naše schopnost zdárně dokončit a využít budoucí akvizice, odpovědnost za škodu, kterou máme smluvně stanovenou v servisních smlouvách, úspěch společností, do kterých firma Infosys strategicky investovala, zrušení či omezení daňových pobídek, politická nestabilita a regionální konflikty, právní omezení týkající se získávání kapitálu a nákup firem mimo Indii a celková ekonomická situace ve světě. Další rizika, která mohou ovlivnit naše budoucí finanční výsledky jsou popsána ve zprávách, které předkládáme Komisi Spojených států Amerických pro cenné papíry (SEC), a to například ve výroční zprávě za daňový rok končící 31. březnem 2011 (formulář 20-F) či čtvrtletních zprávách za čtvrtletí končící 30, červnem, 30. zářím a 31. prosincem 2010 (formulář 6-K). Tyto dokumenty získáte na webové stránce http://www.sec.gov. Firma Infosys může vydávat další výhledová prohlášení a prohlášení uvedená ve zprávách pro SEC či pro naše akcionáře. Firma si nicméně vyhrazuje právo neprovádět žádné aktualizace těchto výhledových prohlášení, a to ani ve světle nových skutečností.
Zdroj: Infosys Ltd
Kontakt pro tisk: Infosys Press Office, Joya Ahluwalia, Infosys Ltd, +9180-41057527, Joya_Ahluwalia@infosys.com