Redakce časopisu Computerworld vyhlásila finalisty třetího kola tradiční soutěže IT produkt roku. V kategorii "Systémy pro správu obsahu“ si získal velkou pozornost a nakonec i titul IT produkt roku publikační systém CMS MEDIA FACTORY (http://www.mediafactory.cz/cms.
Soutěž IT produkt roku si klade za cíl nalézt takové produkty, které se svými vlastnostmi významným způsobem odlišují od konkurenčních řešení z dané kategorie. Tento náskok v očích poroty má i CMS vyvinuté v agentuře MEDIA FACTORY."CMS MEDIA FACTORY 2010 určitě patří mezi nejkomplexnější a nejpropracovanější systémy pro správu obsahu, které jsou na trhu aktuálně k dispozici. Vyhoví zejména uživatelům s většími nároky a svými funkcemi a uživatelským rozhraním se pozitivně odlišuje od existující konkurence,“ hodnotí platformu Matin Noska, redaktor časopisu Computerworld a člen odborné poroty.
Jedná se o první ocenění samotné technologie, avšak webové prezentace, které díky ní vznikly, se celou řádkou prestižních cen mohou pochlubit již teď. "Označení IT produkt roku 2010 potvrzuje vyspělost systému, jehož výhod využívají naši klienti. Z pohledu agentury CMS představuje určitý technologický náskok před konkurencí a nezpochybnitelnou výhodu,“ doplňuje Leoš Špachta, marketingový a obchodní ředitel agentury MEDIAFACTORY.
Na softwarové platformě pracovalo vývojářské oddělení MEDIA FACTORY bezmála dva roky. Vznikl tak systém velmi masivní, propracovaný a důkladně odzkoušený samotnými uživateli. "Zpracovat všechny připomínky a nápady lidí, kteří s naším CMS pracují, nebyl úplně snadný úkol,“ přiznává šéf vývojového oddělení Miroslav Marek. "Když ale vidím, jak se nám dnes naše úsilí vrací, a to nejen v podobě ocenění, ale i nadšených reakcí klientů, mám upřímnou radost. CMS MEDIA FACTORY již dnes svou kvalitou překračuje hranice českého internetu a nebude příliš nadsazené, když řeknu, že si díky jeho unikátním vlastnostem bez obav troufáme na srovnání se světovou špičkou. Podrobné informace pochopitelně spadají do kategorie průmyslového tajemství.“
To, co na novém produktu oceňují jak odborníci, tak i jeho uživatelé, je jeho technická vyspělost, funkčnost a modularita. Pravděpodobně největší přínos CMS MEDIA FACTORY však představuje jeho uživatelská stránka. Příjemné prostředí, intuitivní a přehledné ovládání, řada prvků, které urychlují a usnadňují práci. Těmto atributům není u konkurenčních systémů vesměs věnována dostatečná pozornost, takže zájem, který CMS MEDIA FACTORY vzbuzuje, je zcela pochopitelný.
V době, kdy často i rozměrné webové prezentace musejí ze dne na den měnit obsah, se spolehlivě a rychle fungující CMS stává nezbytností. Proto lze věřit, že IT produkt roku 2010 z dílny MEDIA FACTORY bude mít na trhu úspěch. Špičková technologie se v něm setkává s uživatelskou přívětivostí a takových případů není nikdy dost.
Internetová agentura MEDIA FACTORY Czech Republic je zakládajícím členem prestižní oborové Asociace dodavatelů internetových řešení, členem sekce digitálních agentur AKA a produktovým partnerem a členem TUESDAY Business Network. Specializuje se na individuální řešení pro zákazníky, kteří vyžadují kreativitu, kvalitu a jedinečnost. Mezi významné klienty agentury patří společnosti Hypoteční banka, Česká pošta, Vodafone, Tescoma, Modrá pyramida stavební spořitelna, FERRERO, SULKO či MATTEL.
Kontaktní informace pro média:
Leoš Špachta, MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.
e-mail: info@mediafactory.cz