Annonce slaví 20 let a rozšiřuje své služby

k dvacetiletému jubileu na trhu si nejznámější tuzemské inzertní médium, Annonce, nadělilo hned několik dárků: posílenou internetovou aplikaci, možnost sdílení inzerátů na Facebooku, přechod na celobarevnou tištěnou verzi a od 8. září spouští při zachování všech dosavadních produktů ještě frontální útok na schránky statisíců domácností nejlepším výběrem nabídek v podobě osmistránkového výtisku pod pracovním názvem Schránková Annonce.

Na web http://www.annonce.cz přichází každodenně přibližně 30. 000 unikátních uživatelů, kteří za měsíc zhlédnou až 24 milionů stránek. "Za poslední dva roky se návštěvnost internetové Annonce zvýšila o 40 %. Souvisí to s rychlým průnikem internetu do českých domácností," uvedla produktová manažerka Annonce Radka Pejsarová.Více než dvě třetiny inzerátů v Annonci stále tvoří bezplatné soukromé inzeráty. V bezmála 300 tisících inzerátech si čtenář i uživatel mohou vybrat kromě soukromých nabídek službu či produkt i z řad významných klientů, jako jsou společnosti AAA AUTO, Central Group, Ekospol, MM Reality a mnoho dalších.

"Ukazuje se, že i když prodej rozmanitých drobností lidé začínají nabízet také přes různé aukční portály, u předmětů vyšší či trvalejší hodnoty, jako jsou např. automobily, domy či rozličné služby, zůstávají věrni klasické a dobře fungující inzerci v Annonci," konstatovala Radka Pejsarová.

Její slova potvrzuje i viceprezidentka společnosti AAA AUTO Karolína Topolová a dodává: "Annonce zůstává pro prodej i výkup ojetých vozů klíčovým médiem díky tomu, že je zde inzerce pro soukromé inzerenty bezplatná, zatímco většina motoristických inzertních médií je zpoplatněna." Důležitá je podle Topolové i skutečnost, že určitá část populace není zvyklá pro výběr ojetého vozu využívat internetové vyhledavače, ale zůstává věrná používání tisku.

Tištěná Annonce je distribuována po celé ČR na bezmála 7500 prodejních místech - od novinových stánků až po velká obchodní centra.

Za dvacet let existence Annonce vydala na 86 milionů inzerátů. Velká část tuzemské populace služeb Annonce již někdy využila, a to většinou při velkých životních rozhodnutích, jako je koupě prvního vozu, pořízení nemovitosti nebo nalezení životního partnera.

Annonce je jediné celostátní kombinované inzertní médium, které využívá k prezentaci inzerátů vlastní internetovou aplikaci a čtyřikrát týdně vydává inzertní noviny.

Díky propojení internetu a tisku, organizační profesionalitě a dvacetileté zkušenosti je Annonce na českém trhu poskytovatelem unikátní služby, umožňující svým inzerentům oslovit celou populaci, tedy i ty zájemce, kteří k internetu nejsou připojeni.

Kontakt: radka.pejsarova@annonce.cz

Klíčová slova ČR-média-firmy-Annonce publishing

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.