Soutěž IEA posunula uzávěrku přihlášek. Nejvíce je letos inovací.

Ještě 6 dní je možné podat přihlášku do soutěže Internet Effectiveness Awards 2010. Uzávěrku posunula Asociace.BIZ na 6. července 2010.

Mezi inovacemi se letos poprvé výrazněji objevil mobilní marketing. Úspěšně do něj v uplynulém roce investovaly např. značky Nokia, Fanta či sušenky 3Bit. Zajímavostí např. je, že si hru nebo tapetu Fanty stáhlo v minulém roce do svého mobilu přes 200 000 lidí.

Firmy stále investují do kvalitních prodejních portálů a převádějí své služby na internet. O 37 % např. vzrostly prodeje jízdních dokladů Českých drah na internetu.

Uplynulý rok také ukázal, jak úspěšný je individuální personalizovaný přístup v marketingové komunikaci a detailní analýza zákaznických dat. Společnost Tipsport např. využila detailní znalosti každého sázkaře a při ZOH ve Vancouveru jim speciálním e-mailingem nabídla téma odpovídající přesně jejich vzorci chování. Společnost tak navýšila obrat sázek o 79 milionů korun.

Novinkou uplynulého roku jsou také první nástroje na získávání lokálních statistických dat ze sociální sítě Facebook.

Celá tisková zpráva je zveřejněna na http://www.IEA.cz

Kontakt:

Václav Šourek

Internet Effectiveness Awards

Tel.: +420 732 728 077

E-mail: vaclav.sourek@iea.cz

Web: http://www.IEA.cz

Klíčová slova ČR-internet-firmy-Asociace.BIZ

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.