Mini Seedcamp: Uspějí české IT firmy v Londýně?

Reshma Sohoni - ředitelka Seedcamp

Reshma Sohoni - ředitelka Seedcamp

Poslední čtyři dny mají technologické společnosti k přihlášení do respektované soutěže pro rostoucí firmy Seedcamp.

Dvacet nejlepších technologických startupů s více než 50 respektovanými evropskými podnikateli, investory a konzultanty - to je akce Mini Seedcamp Prague (http://www.seedcamp.com.

Jednodenní setkání proběhne 2. března 2010 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Mini Seedcamp je předkolem pro týdenní Seedcamp Week v Londýně, na jehož konci čeká na nejlepší evropské firmy investice do jejich rozvoje.

Dalším benefitem je tříměsíční pobyt v Londýně a zejména obrovské množství kontaktů na partnery a přední investory. Mezi vítězi loňského kola Seedcamp 2009 jsou například anglický BoxedIce, rumunský Brainient nebo estonský Erply. Zmíněné tři společnosti získaly v tomto programu investice v celkové výši přibližně 100.000 eur.

Mini Seedcamp Prague bude jedním ze sedmi předkol, která se konají v průběhu jara v sedmi městech Evropy. Během neformálních schůzek budou podnikatelé čerpat rady od zkušených zakladatelů firem, odborníků na vývoj produktů a business development, marketing, PR nebo vedení lidí. Mezi padesátkou mentorů budou Reshma Sohoni (Seedcamp), Dana Bérová, Ondřej Bartoš (Credo Ventures), Klaus Konrad (Intel Capital), Alan Chelko (Cisco), Google, Charles Grimsdale (Eden Ventures), Alex Van Someren (nCipher) nebo Pawel Chudzinski (Team Europe).

Přihlášky je možné podávat do 16. února 2010 na adrese http://seedcamp.com/pages/prague10

Kontakt:

Petra Hubačová

e-mail: hubacova@gmail.com

Tel: +420 602 786 418

ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova ČR-komunikace-počítače-firmy-PRAM Consulting-Seedcamp

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.