Starbucks spojila lidi ze 124 zemí v nevídaném hudebním projektu. Lidé a komunity ze zemí od Argentiny po Zambii naživo nazpívali píseň „All You Need Is Love“, kterou si můžete poslechnout zde: http://www.StarbucksLoveProject.com. Svůj hlas můžete přidat i vy.

7. prosince pozvala firma Starbucks Coffee Company (index Nasdaq:SBUX) celý svět, aby se připojil k dosud nevídané iniciativě jednotlivců, komunit, národů a kultur prostřednictvím hudby, která je univerzálním jazykem. Zástupci ze 124 zemí celého světa nazpívali legendární hit “All You Need Is Love” jako oslavu prvního výročí spolupráce firmy Starbucks se společností (RED)TM.

Tato živá nahrávka se rozšířila po několika zemích v různých časových zónách a byla nazpívána v různých jazycích. Lidé ji v každé z těchto zemí nazpívali tak, jak se zpívá v jejich rodné zemi. Výkony jednotlivých účastníků byly souběžně přeneseny do jediného místa v Londýně. Díky této akci se firmě Starbucks podařil nový světový rekord, který bude zapsán do Gunnessovi knihy rekordů (Guinness World RecordsTM), jako „nejvíce národností zpívajících online jednu píseň.” Celou akci si můžete shlédnout na webových stránkách http://www.StarbucksLoveProject.com.

Chris Bruzzo, viceprezident firmy Starbucks pro značku, obsah a online projekty, řekl: “Jsme ohromeni a vděčni všem lidem, kteří se spojili a zúčastnili se této akce. Jenom díky nim, můžeme zažívat kouzlo této chvíle. Spojení lidí z celého světa skrze hudbu, navozuje pocit lásky, která je právě symbolem tohoto období roku.”

Každý, kdo má přístup k počítači a k videokameře, se může k této iniciativě přidat a natočit a sdílet svou verzi písně “All You Need Is Love” se světem. Za každé video, které lidé přidají, až do 1 miliónu, přispěje firma Starbucks do Globálního fondu tak, aby mohl pokračovat v dalších projektech v rámci partnerství firmy Starbucks s iniciativou (RED). Díky partnerství s iniciativou (PRODUCT) RED(TM) firma Starbucks úzce spolupracuje se zákazníky a s komunitami v Africe, kde se káva pěstuje a pomáhá tak zlepšovat kvalitu života lidí trpících virem HIV (nemocí AIDS).

Prodej kávy STARBUCKS (PRODUCT) RED(TM) za posledních několik let dosud do Globálního fondu přispěl částkou, která umožnila zaplatit více než 7 miliónů denních dávek léčiv pro pacienty trpící AIDS v Africe a pomáhá tak trpícím lidem zlepšit kvalitu jejich života.

O společnosti Starbucks

Od roku 1971 firma Starbucks Coffee Company nabízí tu nejlepší kávu na světě, sbíranou a pěstovanou s využitím etických způsobů jednání. Dnes je tato firma, která má své obchody po celém světě, jedničkou na trhu pražení a prodeje kávy. Díky naší neustálé snaze o dokonalost a důslednému dodržování našeho poslání, je každý šálek kávy Starbucks jedinečným zážitkem pro naše zákazníky. Více informací o naší kávě, našich obchodech a službách najdete na webových stránkách http://www.starbucks.com.

O iniciativách (RED)(TM) a (PRODUCT) RED(TM)

Hlavním cílem iniciativy (RED) je zvyšovat soukromém sektoru povědomí o AIDS v Africe a získávat na vymýcení AIDS z Afriky finanční prostředky do Globálního fondu. Firmy, jejichž výrobky jsou označeny značkou (PRODUCT) RED věnují významnou část zisků z prodeje svých produktů do Globálního fondu a tím financují programy na boj proti AIDS v Africe, s důrazem na zdraví žen a dětí. Mezi aktuální partnery této iniciativy patří například firmy: American Express (pouze ve Velké Británii), Apple, Bugaboo, Converse, Gap, Emporio Armani, Hallmark, Dell, Starbucks a Nike. Od svého založení na jaře roku 2006 se do Globálního fondu prostřednictvím iniciativy (RED) vybralo více než 140 miliónů dolarů. Peníze vybrané iniciativou (RED) pomáhají ve Svazijsku, Rwandě, Ghaně a LSO (Lesotho). Více informací najdete na webových stránkách http://www.joinred.com/.

O Globálním fondu na boj proti AIDS, tuberkulóze a malárii

Od svého založení v roce 2002 se organizace Globální fond (Global Fund) stala dominantní organizací na financování programů na boj proti AIDS, tuberkulóze a malárii. Organizace již uskutečnila a financovala programy v hodnotě vyšší než 18 miliard dolarů, ve 140 zemích celého světa. Globální fond (Global Fund) podporuje programy, které mají splnit určité jasně definované cíle a za penězi, které jsou prostřednictvím této organizace investovány, jsou vidět výsledky. Ke konci července 2009 zachránili finanční prostředky z Globálního fondu život více než 4 miliónů lidí. Globální fond přispěl na léčbu AIDS pro 2,3 miliónu lidí, na léčbu tuberkulózy pro 5,4 miliónu lidí a zakoupil 88 miliónů moskytiér jako ochranu před malárií. Více informací najdete na webových stránkách http://www.theglobalfund.org.

Fotografie a multimediální galerie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6116584&lang=en

Kontaktní informace

Starbucks Coffee Company

Kate Bovey

Telefon: 206-318-7100

E-mail: press@starbucks.com

nebo

Edelman

Amber Eyerly

Telefon: 206-318-7100

E-mail: press@starbucks.com

Zdroj: Starbucks Coffee Company

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova USA-hudba-zdraví-nápoje-Starbucks

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Kultura
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.