V období, kdy firmy hledají cestu jak propagovat své produkty a služky levněji, moderněji a účinněji, provedla v září 2009 společnost STEM/MARK „Výzkum efektivity reklamní kampaně v čekárnách ordinací“. Projekt byl realizován jako společná studie společnosti STEM/MARK, a.s. a Mediapharma, a.s.
Společnost Mediapharma od roku 2003 rozvíjí vlastní moderní informační a reklamní médium, ON-SCREEN reklamní systémy, TV a LCD obrazovky umístěné v čekárnách lékařů na území celé České republiky. V současné době má Mediapharma umístěno v čekárnách praktických lékařů pro dospělé a pediatrů celkem 800 obrazovek.
Cílem projektu bylo monitorovat efektivitu vysílání a vybraných spotů v čekárnách lékařů, změřit sledování vysílaných pořadů, výbavnost reklam, branding. Terénní šetření proběhlo osobními rozhovory s osobami, které navštívily ordinace příslušných lékařů co by pacienti či doprovodné osoby.
Výsledek výzkumu prokázal, že televizní vysílání v čekárnách sleduje více než 70% návštěvníků, spontánně si vybaví pořad či reklamní spot až 40% osob, recall reklamy je 30 až 44%. Podrobnější informace a data průzkumu najdete na http://www.mediapharma.cz.
Kontakt:
Marie Šestáková
tel: 731576443