Obrazovky v čekárnách lékařů potvrdily svoji účinnost!

V období, kdy firmy hledají cestu jak propagovat své produkty a služky levněji, moderněji a účinněji, provedla v září 2009 společnost STEM/MARK „Výzkum efektivity reklamní kampaně v čekárnách ordinací“. Projekt byl realizován jako společná studie společnosti STEM/MARK, a.s. a Mediapharma, a.s.

Společnost Mediapharma od roku 2003 rozvíjí vlastní moderní informační a reklamní médium, ON-SCREEN reklamní systémy, TV a LCD obrazovky umístěné v čekárnách lékařů na území celé České republiky. V současné době má Mediapharma umístěno v čekárnách praktických lékařů pro dospělé a pediatrů celkem 800 obrazovek.

Cílem projektu bylo monitorovat efektivitu vysílání a vybraných spotů v čekárnách lékařů, změřit sledování vysílaných pořadů, výbavnost reklam, branding. Terénní šetření proběhlo osobními rozhovory s osobami, které navštívily ordinace příslušných lékařů co by pacienti či doprovodné osoby.

Výsledek výzkumu prokázal, že televizní vysílání v čekárnách sleduje více než 70% návštěvníků, spontánně si vybaví pořad či reklamní spot až 40% osob, recall reklamy je 30 až 44%. Podrobnější informace a data průzkumu najdete na http://www.mediapharma.cz.

Kontakt:

Marie Šestáková

tel: 731576443

Klíčová slova ČR-reklama-trh-zdraví-Mediapharma-MÍNĚNÍ

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.