Berlín 24. srpna (PROTEXT/PRNewswire) -Společnost Berlin Tourismus Marketing hodnotí úspěšný světový šampionát v atletice.
12. světový šampionát v atletice IAAF v Berlíně včera zdárně dospěl ke svému úspěšnému závěru. Slovy Burkharda Kiekera, ředitele společnosti Berlin Tourismus Marketing GmbH (dále jen BTM), "Nadšení na olympijském stadionu a fantastická atmosféra po celém městě přispěly k tomu, že se Berlín předvedl jako vynikající hostitel. Město bylo plné a rezervace v hotelích tak tak stačily. V několika uplynulých dnech se rozhodlo závod navštívit mnoho návštěvníků."
Za posledních 9 dní přijelo na olympijský stadion do Berlína asi 400 000 návštěvníků, kteří chtěli sledovat šampionát. Víkendové turnaje na ulicích přilákaly kolem 1,3 milionu diváků. V průměru byly hotely v Berlíně obsazeny z 80% a srpen nepatří mezi měsíce, které by byly obecně považovány za nejsilnější období. Ale nebyly to jen hotely, pro které byl světový šampionát přínosem - každý návštěvník této vrcholné sportovní události utratil během svého pobytu kolem 500 Eur.
Pokud jde o reklamu kterou německému hlavnímu městu světový šampionát přinesl, ta je nedocenitelná. Více než 2 500 zástupců médií věnovalo celých 9 dní zpravodajství o Berlíně; záběry byly vysílány pro zhruba 4 miliardy diváků po celém světě. V samotném Německu usedalo každý večer k obrazovkám více než 5,5 milionu, aby mohlo sledovat mistrovství. Kieker řekl: "Tento obraz je autentický a jeho důsledek bude dlouhodobý; pro nás znamená peníze. Jsou to tyto záběry, které nám již dnes zajistí návštěvníky Berlína i do budoucna."
Kontakt:
Berlin Tourismus Marketing GmbH / kancelář pro tisk a styky s veřejností
Christian Tänzler, ředitel pro kontakt s médii, tiskový mluvčí
Tel.: +49(0)30-26-47-48-912
Fax: +49(0)30-26-47-48-983
Am Karlsbad 11 / D-10785 Berlin
Email : christian.taenzler@btm.de
Web : http://www.visitBerlin.de
Zdroj: Berlin Tourismus Marketing GmbH