Hudební festival Woodstock se stává světovým * Společnost Bliss Beverages uspořádá globální hudební festival

Aaron Fraser, generální ředitel společnosti Bliss Beverages, prohlásil, že uspořádá celosvětový hudební festival s cílem podpořit kulturní, rasovou, náboženskou a společenskou toleranci ve světě. Akce začne 14. srpna 2010, u příležitosti oslav výročí festivalu Woodstock a potrvá sedm dní.

Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090713/DC45202LOGO-b

Celá akce, pojmenovaná "One World, One Music, One Voice - Jeden svět, jedna hudba, jeden hlas" otevře globální dialog ohledně tolerance. Dostali jsme několik pobídek jak z domova, tak ze zahraničí, abychom se stali pořadatelskou zemí této akce. Nyní se obracíme na hudební vydavatelství, muzikanty, ředitele významných firem na poli zábavy a sponzory, aby se k nám přidali.

Na festivalu zazní hudba všech žánrů a ze všech koutů světa. Informace o festivalu budou pravidelně aktualizovány na stránce festivalu na Facebooku. Stránka má název: "One World, One Music, One Voice" a můžete se k ní také připojit z mé osobní stránky na Facebooku.

Celá tato akce je zdarma a veškeré výdělky a sponzorské dary, které obdržíme, budou poskytnuty neziskovým organizacím, které podporují výše uvedené ideály.

http://www.facebook.com/editapps.php?ref=mb#/group.php?gid=123246256015

http://www.facebook.com/editapps.php?ref=mb#/afraser1?ref=profile

Společnost Bliss Beverage Company se sídlem v New Yorku nabízí ochucené vody té nejvyšší kvality. Firma nepoužívá umělá ochucovadla ani složky, obsahující vysoký obsah fruktózy.

ZDROJ: Bliss Beverages

KONTAKTNÍ INFORMACE: Aaron Fraser of Bliss Beverages, tel.: +1-718-453-7178, tel.: +1-347-351-7343, e-mail: aaronfraser@verizon.net

LOGO: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090713/DC45202LOGO-b

Klíčová slova USA-hudba-nápoje-Bliss Beverages

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.