Searching for the press releases
List of all submitters
Displaying the submitter´s press releases: INCOMIND
Press releases found: 9
Češi věrní výhodám: loajalitní programy stále více ovlivňují volbu obchodu
Submitter: INCOMIND
Na letní dovolenou letos vyrazí dvě třetiny Čechů, volí domácí i zahraniční destinace
Submitter: INCOMIND
Nejčastěji jsou v Česku se sponzoringem spojováni ČEZ a Škoda
Submitter: INCOMIND
Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch
Submitter: INCOMIND
Efekt cenových akcí stále roste, nejvíce u mladých
Submitter: INCOMIND
Drtivá většina Čechů se obává, že náklady na případné zavedení systému zálohování PET lahví ponese zákazník
Submitter: INCOMIND
Povědomí Čechů o sponzoringu a podpoře nejrůznějších aktivit roste
Submitter: INCOMIND
Češi jdou po cenových akcích čím dál víc, spoléhají se přitom stále hlavně na papírové letáky
Submitter: INCOMIND
Press releases found: 9