Zhang Ziyi se připojuje ke značce Clé De Peau Beauté jako její Global Brand Ambassador

Prestižní značce konglomerátu Shiseido Group, Clé de Peau Beauté, je ctí, že se herečka nominovaná na ceny Zlatý glóbus a BAFTA paní Zhang Ziyi stala Global Brand Ambassador značky Clé de Peau Beauté. V nové kampani, která bude zahájena letos na podzim, bude paní Zhang představovat krém La Crème - ikonický produkt, který ztělesňuje oddanost značky Clé de Peau Beauté dokonalosti.

Jejich první společná kampaň spojuje paralely mezi postavením legendy paní Zhang a legendárním výrobkem značky Clé de Peau Beauté krémem La Crème. Výrazná, lyrická a plná světla. Tato kampaň představuje nekompromisní závazek k dokonalosti jak herečky, tak i krému. Jejich příběh, který je založen na pověsti, které se dnes těší, vypráví sama paní Zhang.

Yukari Suzuki, ředitelka značky Clé de Peau Beauté, o této spolupráci řekla: „Zhang Ziyi jsme dlouho obdivovali za její úspěchy a odhodlání. Její krása, teplo a štědrost rozjasňují svět kolem ní. Zhang Ziyi dokonale ztělesňuje hodnoty značky Clé de Peau Beauté díky jejímu duchu a nadčasové eleganci."

Jenny Sun, ředitelka čínské divize Clé de Peau Beauté, říká: „Naše spolupráce se Zhang Ziyi povede ke zvýšení povědomí a aspiračního postavení značky Clé de Peau Beauté na trhu v Číně. To pomůže dále rozvíjet kvalitu a luxus značky Peau Beauté a krému La Crème, kterými jsou již známé."

Zhang Ziyi je herečka vzácné krásy a monumentálního úspěchu. Po svém debutu ve filmu The Road Home režiséra Zhang Yimou, který získal cenu Silver Bear na Berlínském filmovém festivalu v roce 2000, se objevila ve více než 20 filmech včetně mezinárodně uznávaných Crouching Tiger, Hidden Dragon, House of Flying Daggers a Memoirs of a Geisha. Její role ve filmu Grandmaster v roce 2013 ji získala 12 cen nejlepší herečky - nejvíce oceněné herečky za jeden film - což potvrdilo postavení Zhang Ziyi jako legendárního talentu.

Paní Zhang se stala celoživotním členem Akademie filmových umění a věd v roce 2005 a třikrát byla porotkyní filmového festivalu v Cannes. V současné době je koučem nejpopulárnější čínské soutěžní reality show An Actor is Born (Zrodil se herec).

„Jsem velmi potěšena, že jsem Global Brand Ambassador značky Clé de Peau Beauté a že představuji krém La Crème, objekt touhy, který je znamenitý a moderní. Jsem hrdá na to, že jsem součástí přenášení této energie do světa," říká Zhang Ziyi.

O značce Clé de Peau Beauté

Inteligentní, nekompromisní, vynikající.

Clé de Peau Beauté: klíč ke kráse pokožky. Přední značka krásy skupiny Shiseido je synonymem pro výjimečnou péči o pleť a barvu v popředí inovací; splynutí nejmodernější vědy a luxusních textur, které probouzí srdce. Využívá intuici, učí se z pokožky. Vytváří palety výbušné představivosti. Uvolňuje sílu vašeho vyzařování.

O krému La Crème

Předmět touhy. Zdroj mladistvého vzhledu. Čistá blaženost. Krém La Crème obsahuje osvětlující komplex EX, mistrovský mix japonské perly, theaninu a esence platinového zlatého hedvábí, který je propojen s pečlivě upravenými složkami, aby poskytly svou harmonickou strukturu a legendární účinky proti stárnutí a dosáhly výjimečné odolnosti. Klíč k nově nalezené pevnosti pokožky. Klíč, který uvolňuje světlo.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/737316/ZHANG_ZIYI.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/737774/Logo.jpg

KONTAKT: Clé de Peau Beauté, manažerský tým pro vztahy s veřejností, Tel: +81(0)3 6218 5833, Naomi Kawanishi, naomi.kawanishi@to.shiseido.co.jp; Kana Minamidate, kana.minamidate@to.shiseido.co.jp; Lee Wei, Koo leewei.koo@to.shiseido.co.jp

Keywords Japonsko-kosmetika-trendy-Clé de Peau Beauté

Region
Asia, Australia

Category
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.