Vůně roku 2009 jsou již známy.

Ocenění za vítěznou pánskou vůni předává šéfredaktorka časopisu Žena a život Andrea Běhounková product managerce značky Armani Romaně Vincentové z L´Oreálu.

Ocenění za vítěznou pánskou vůni předává šéfredaktorka časopisu Žena a život Andrea Běhounková product managerce značky Armani Romaně Vincentové z L´Oreálu.

V prvním ročníku ojedinělého projektu časopisu Žena a život zvítězily v kategorii pánská Vůně roku 2009 Giorgio Armani - Attitude Extreme a v kategorii dámská Vůně roku 2009 Calvin Klein - Euphoria EdT.

Na slavnostním vyhlášení v Sahara Café, které moderovala Tereza Kostková, tvář projektu Vůně roku, si cenu za nejlepší pánskou vůni za rok 2009 převzala od šéfredaktorky časopisu Žena a život Andrey Běhounkové product managerka značky Armani Romana Vincentová ze společnosti L´Oréal.

Ocenění za vůni Calvin Klein - Euphoria EdT převzala od jednatele vydavatelství Bauer Media Jaromíra Skopalíka brand managerka značek Prestige Michaela Razimová ze společnosti Coty.

Do projektu Vůně roku 2009 přihlašovali distributoři vůní své novinky uváděné na trh v roce 2009, které se následně představily na stránkách časopisu Žena a život, internetových stránkách http://www.vuneroku2009.cz a v parfumeriích sítě Marionnaud. Veřejnost každý měsíc svými hlasy zaslanými prostřednictvím SMS a internetu, za které měla možnost získat řadu atraktivních cen, rozhodla o vítězných vůních za daný měsíc. Tyto vůně pak postupovaly do prosincového finálového kola, ze kterého obě vítězné vůně za rok 2009 vzešly. "O tom, že naše čtenářky projekt výrazně zaujal, svědčí kromě ohlasů zaslaných redakci i počty hlasů poslaných jednotlivým vůním, které šly do tisíců," říká Andrea Běhounková, šéfredaktorka časopisu Žena a život.

"Z úspěšnosti projektu máme velkou radost a pro nadcházející ročník plánujeme řadu novinek, mimo jiné rozšířit stávající kategorie též o kategorii Flakon roku," prozrazuje plány pro rok 2010 publisherka časopisu Žena a život Simona Dzurcová Brázdilová, která stála u zrodu myšlenky na projekt Vůně roku.

Druhý ročník projektu startuje pod názvem Vůně roku 2010 představením prvních novinkových vůní 31. března a veřejnost bude mít opět možnost za zaslané hlasy svým oblíbeným vůním získat řadu atraktivních cen.

Kontakt:

Petra Hanzlíková

petra@selectagencz.cz

tel. 603 524 782

ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz

Keywords ČR-styl-kosmetika-parfémy-firmy-Select Agency

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Chemical and pharmaceutical industries
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.