Společnost InternetShops, držitel prestižního ocenění Internetový obchodník roku 2005 a provozovatel rodiny internetových obchodů Vltava.cz (www.vltava.cz), přichází s prvním z letošních dárků pro své zákazníky: rozšířenou nabídkou zájezdů do tuzemska i zahraničí.
Vltava.cz, jeden z nejznámějších internetových obchodů v České republice, připravil všem svým zákazníkům u příležitosti plánovaných oslav 10. výročí působení na českém trhu příjemné překvapení v podobě významného rozšíření dosud nejmladší sekce svého obchodu - „Dovolená“. Cílem společnosti Internetshops je stát se do konce roku jedním z největších hráčů na poli online prodeje zájezdů.
"Věřím, že z naší současné nabídky si vybere opravdu každý," komentuje generální ředitel společnosti InternetShops Josef Suchánek skutečnost, že v nabídce je nyní téměř 160.000 zájezdů do 145 různých zemí a dodává: “Obliba online nakupování v České republice roste. Chceme jít tomuto trendu naproti, a proto se snažíme naši nabídku neustále rozšiřovat. Jsem rád, že jsme rozšíření sekce „Dovolená” zvládli právě v tomto pro plánování dovolených mimořádně příznivém období.”
"Významnou část sekce 'Dovolená' bude v budoucnu tvořit nabídka sportovních akcí. Zákazníci si budou moci místo klasické dovolené dopřát například sjezd řeky Soča v Julských Alpách nebo tandemový seskok kdekoliv v České republice," říká marketingový manažer Vladimír Švehla.
Servisním partnerem sekce „Dovolená“ je cestovní agentura TOPdovolená, jeden z největších online prodejců zájezdů na českém trhu .
V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:
Ing. Vladimír Švehla
marketingový manažer
InternetShops, a. s.
E-mail: vladimir.svehla@internetshops.cz
O společnosti InternetShops, a. s.
Společnost InternetShops je držitelem titulu Obchodník roku 2005 v kategorii Internetoví obchodníci. Patří mezi nejstarší provozovatele internetových obchodů, první byl v České republice založen již v roce 1996. Do rodiny obchodů InternetShops patří obchody Vltava.cz, Cybex.cz, MusicKatalog.cz, ElectroHall.cz a Dunaj.sk. V obchodech skupiny InternetShops nakupuje více než 500.000 registrovaných zákazníků, kteří si zde mohou vybírat z nabídky 1.000.000 položek zboží.
Cílem všech obchodů skupiny InternetShops je při maximálním komfortu poskytovat svým zákazníkům nadstandardní služby, ať již formou vyčerpávajících informací, šíří sortimentu, cenovou hladinou, nebo přidanými službami. Veškeré aktivity společnosti jsou vytvářeny na základě zákaznických potřeb a směřují ke zkvalitňování nákupních standardů na internetu.