Internetový obchod Vltava.cz (www.vltava.cz) dominoval v odpovědích zákazníků na otázku, se kterým obchodem mají nejlepší zkušenosti. Průzkum prováděla nezávislá agentura Gfk Praha, s.r.o. v rámci rozsáhlé studie Online Shopping 2005.
Internetový obchod Vltava.cz podle výsledků studie Online Shopping agentury Gfk dominoval již potřetí za sebou, když stejného výsledku dosáhl v letech 2004 a 2003. Tento rok však měli zákazníci poprvé možnost odpovědět také na otázku, proč je konkrétní obchod považován za nejoblíbenější. S náskokem před ostatními důvody zvítězila odpověď "krátká/ včasná/ rychlá dodávka".
"Jsme rádi, výsledky studie jsou pro nás příjemnou odměnou za odváděnou práci. Zároveň je ale rozhodně nepřeceňujeme, protože jsme si vědomi, že je stále co zlepšovat", zhodnotil výsledky studie Ing. Josef Suchánek, generální ředitel společnosti InternetShops, a.s., která obchod Vltava.cz provozuje. "Je však potěšující, že náš důraz na kvalitní a pružnou logistiku naši zákazníci oceňují".
Podle studie Online Shopping se v roce 2005 nejvíce na internetu nakupovaly knihy, výpočetní technika a spotřební elektronika. Výzkum, ze kterého studie vychází, probíhal na přelomu ledna a února 2006 a zúčastnila se ho zhruba tisícovka respondentů.
Zpráva Online Shopping 2005 je volně prodejnou studií Gfk Praha, s.r.o.
V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:
Ing. Ondřej Fridrich
marketingový manager
InternetShops, a. s.
E-mail: ondrej.fridrich@internetshops.cz
kontakt:
Ing. Ondřej Fridrich
marketingový manager
InternetShops, a. s.
E-mail: ondrej.fridrich@internetshops.cz