Společnost SHISEIDO oslavuje světové představení nové kosmetické kolekce v Tokiu v Japonsku

Patrick Ta, Pony, Sonoya Mizuno (PRNewsfoto/SHISEIDO)

Patrick Ta, Pony, Sonoya Mizuno (PRNewsfoto/SHISEIDO)

Jen Atkin, Yoyo Cao, Patrick Ta, PearyPie (PRNewsfoto/SHISEIDO) Petra Collins,  Rowan Blanchard (PRNewsfoto/SHISEIDO) Yoshiaki Okabe, Hiro Odagiri (PRNewsfoto/SHISEIDO)

NOVĚ VYTVOŘENÁ KRÁSA. KRÁSA VYROBENÁ S DUŠÍ.

Před svým oficiálním celosvětovým uvedením na trh dne 15. srpna představila společnost SHISEIDO - značka, která je synonymem pro krásu, umění a kulturu - zcela novou kosmetickou kolekci v rodném městě značky a globálním epicentru hnutí J-Beauty v Tokiu. Přátelé, fanoušci a tváře značky, včetně nejnovějšího objevu značky SHISEIDO, světového výtvarníka Patricka Ta, ambasadora sdružení SHISEIDO APAC Ponyho; herečky, tanečnice a vizážistky kampaně SHISEIDO Sonoyi Mizuno, herečky Rowany Blanchard, kadeřnice celebrit Jen Atkin, fotografky Petry Collins, modelky a designérky Emi Suzuki, modelky Yuky Mannami a thajské beauty bloggerky PearyPie, se sešli v galerii současného umění TOLOT v Shinonome, aby oslavili průkopnickou kolekci založenou na čtyřech klíčových texturách.

Stejně moderní, minimalistická, vizionářská, expresivní, luxusní a kreativní je nová řada výrobků SHISEIDO Makeup rozdělená do čtyř kategorií textur - gely, oční linky, pudry a krémové stíny - a obsahuje 21 výrobků ve 125 odstínech, které bez problémů kombinují nejmodernější technologie, řemeslné zpracování a přírodní zdroje. "K výrobě kosmetiky přistupujeme inovativním způsobem, který předtím nikdo jiný nepoužíval," říká Jill Scalamandre, prezidentka divizí bareMinerals, BUXOM a Global Development Shiseido Makeup.

V galerii TOLOT byly všechny čtyři textury, které tvoří novou kolekci, představeny pomocí pokročilé technologie snímání a LED osvětlení. Celkový kreativní směr a návrh prostoru vedl umělecký ředitel společnosti SHISEIDO Keisuke Hori ve spolupráci s uměleckým a technickým ředitelem Takahiro Matsuem a zakladatelem skupiny Lucent (skupiny specialistů, kteří vytvářejí interaktivní zážitky, které vyjadřují koncepty prostřednictvím technologií).

Yoshiaki Okabe, obchodní ředitel značek SHISEIDO Brand a Global Prestige, provádí Sonoyu Mizuno a Patricka Ta prostorem, který vysvětluje význam nové make-upové kolekce a její vazbu na péči o pleť. "Celá produktová řada je výjimečná svými formulacemi a textury jsou obzvláště pozoruhodné. Nabízejí skutečně senzorický zážitek z japonské perspektivy," řekl Okabe. Hosté si vychutnávali malé pohoštění od tokijské cateringové společnost Mokomeshi. Každý podávaný pokrm byl inspirován jednou ze čtyř kategorií textury. Mezi další aktivity patřilo líčení vizážisty společnosti SHISEIDO a portrétního studia VIP režiséra a fotografa Mike Rosenthala.

"Když lidé uvažují o japonské kráse, napadne je SHISEIDO. Má smysl, že oslava představení této kolekce by nejdříve měla proběhnout v Tokiu. Osobně když vidím, jakým způsobem se nám vše podařilo dokončit, jsem velmi pyšný," řekl pan Okabe.

Pro další informace o této akci nebo o nové řadě SHISEIDO Makeup kontaktujte:

Alice Hampton, viceprezidentka pro globální komunikaci divizí Makeup a bareMinerals společnosti SHISEIDO, na adrese AHampton@sac.shiseido.com nebo volejte +1 (646) 919-0566

Desiree Lestingi, ředitelka pro globální komunikaci divize Makeup společnosti SHISEIDO, na adrese DLestingi@sac.shiseido.com nebo volejte +1 (732) 757-2552.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/725614/SHISEIDO_Ta_Pony_Mizuno.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/725615/SHISEIDO_Okabe_Odagiri.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/725616/SHISEIDO_Collins_Blanchard.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/725734/SHISEIDO_Atkin_Cao_Ta_PearyPie.jpg

Keywords Japonsko-kosmetika-styl-trh-firmy-SHISEIDO

Region
Asia, Australia

Category
Media, society and lifestyle
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.