Andrea Catherwoodová se připojí k nejsledovanějšímu televiznímu kanálu zaměřenému na obchod v Evropě. Společnost Bloomberg posiluje svou přítomnost v Evropě, Africe, na Středním východě a představuje nové interaktivní studio.
Síť televizního vysílání BLOOMBERG TELEVISION(R), nejsledovanější evropský televizní kanál zaměřený na obchod a finance, je nyní největší sítí s tímto zaměřením v regionu, neboť vysílá do více než 140 milionů domácností v Evropě, na Středním východě a v Africe. Andrea Catherwoodová, bývalá zahraniční dopisovatelka a hlasatelka stanice ITN, se stala součástí společnosti BLOOMBERG TELEVISION jako posila v Londýně, jak dnes společnost zveřejnila.
Brian Martinez, ředitel vysílání společnosti BLOOMBERG TELEVISION pro Evropu, Střední východ a Afriku, řekl: "Je pro nás velká čest, že se společnosti Bloomberg podařilo dosáhnout největšího pokrytí, pokud jde o vysílání zaměřené na obchod v tomto regionu. Jsme velmi rádi, že můžeme přivítat Andreu do našeho týmu. Její zkušenosti se zpravodajstvím a rozsáhlé vědomosti o globálním zpravodajství budou pro naši firmu velkým přínosem."
Catherwoodová se připojí k dalším výjimečným zahraničním zpravodajům a reportérům v síti BLOOMBERG TELEVISION, jako jsou například takové talenty jako Francine Lacquaová, Linzie Janisová a Rishaad Salamat v Evropě; Betty Liuová, Erik Schatzker a Deirdre Bolton v USA a Bernie Lo v Asii. Zpravodajka Margaret Brennanová, bývalá reportérka CNBC, se stala součástí sítě v červnu.
Steve Clark, bývalý kontrolor faktografických programů stanice ITV, ředitel zpravodajství v anglickém vysílání televize Al Jazeera English a ředitel zpravodajství a programového vysílání stanice MBC, bude ve společnosti BLOOMBERG TELEVISION zastávat funkci ředitele produkce a programového vysílání. Malcolm Fried, bývalý šéfredaktor zpravodajství BLOOMBERG NEWS(R) v Londýně a vedoucí amsterodamské pobočky bude pracovat ve funkci hlavního editora.
Širší tým společnosti Bloomberg bude přinášet zpravodajství ze světa obchodu rozsáhlému okruhu televizních diváků v regionu. Během roku 2009 rozšířila společnost BLOOMBERG TELEVISION své televizní vysílání v angličtině v Evropě, Africe a na Středním východě na více než 140 milionů domácností, z původních 28 milionů v roce 2008.
Aby ještě více posílila svou přítomnost, oznámila společnost BLOOMBERG TELEVISION, že letos navázala spolupráci se stanicemi v Indii a Turecku. Tyto země mají nejrychleji rostoucí a nejdynamičtější ekonomiky na světě. Minulý měsíc byl spuštěn kanál Bloomberg UTV ve spolupráci se stanicí UTV v Indii. Koncem tohoto roku bude mít premiéru stanice BloombergHT (Haberturk) v Turecku ve spolupráci se společností Ciner Media.
Kromě tohoto velkého rozpětí má společnost BLOOMBERG TELEVISION každodenně více diváků než kterýkoli jiný kanál zaměřený na finance a obchod v Evropě, jak vyplynulo z nedávného průzkumu trhu 2009 European Media & Marketing survey ("EMS"). Z průzkumu dále vyplynulo, že stanice má o 36 procent více diváků v Evropě než její největší konkurent a jejích příznivců stále přibývá.
"Současnost je pro společnost BLOOMBERG TELEVISION v Evropě vynikající," řekl Martinez. "Jsme pyšní na naše úspěchy, zejména na rozvoj v době, která je pro mnoho jiných mediálních firem velmi obtížná. Podařilo se nám dosáhnout velkých úspěchů, pokud jde o distribuci. Naše spolupráce s regionálními televizními stanicemi nám umožnila rozšířit náš dosah i do zemí s perspektivní ekonomikou, jako je Turecko a Indie."
Aby završila tyto úspěchy, představí stanice tento měsíc své zpravodajské studium v Londýně ve zcela novém kabátě, vytvořeném pomocí nejmodernější technologie a grafiky.
Martinez řekl: "Nová podoba studia BLOOMBERG TELEVISION odráží kvalitu informací, které poskytujeme v dynamickém, interaktivním prostředí. Naše nové studio využívá nejmodernější technologie, abychom zapojili diváky do konverzace o obchodu a ekonomickém vývoji, který ovlivňuje jejich životy každý den. Učinili jsme správné rozhodnutí navzdory této kritické době, změnili jsme způsob poskytování důležitých informací, a to v době, kdy je diváci nejvíc potřebují. V této snaze budeme pokračovat i nadále."
O společnosti Bloomberg
Společnost Bloomberg je nejvěrohodnějším poskytovatelem informací pro obchodníky a profesionály. Bloomberg spojuje moderní technologie a vynikajícími možnostmi v oblasti analýz, dat, zpravodajství, obrazového zpravodajství a distribuce a dodává tyto důležité informace prostřednictvím služby BLOOMBERG PROFESSIONAL(R) a multimediálních platforem. Služby společnosti Bloomberg zaměstnávají ve světě více než 2.200 profesionálů v oblasti zpravodajství a multimédií, kteří pracují ve 146 kancelářích v 72 zemích. Síť společnosti BLOOMBERG TELEVISION(R) vysílá čtyřiadvacet hodin denně do více než 200 milionů domácností. Služby BLOOMBERG RADIO(R) jsou přenášeny přes satelity XM, Sirius a WorldSpace do celého světa a v New Yorku přes WBBR 1130AM. Oceněný měsíčník BLOOMBERG MARKETS(R), finanční zpravodajství BLOOMBERG.COM(R) a informativní internetové stránky a knihy BLOOMBERG PRESS(R) přinášejí novinky a potřebné informace pro investory. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.bloomberg.com.
Produkty a služby společnosti BLOOMBERG PROFESSIONAL vlastní a distribuuje společnost Bloomberg Finance L.P. (BFLP). Kromě toho firma Bloomberg L.P. a její pobočky (BLP) distribuují tyto produkty v Argentině, na Bermudách, v Číně, Indii, Japonsku a Koreji. BLOOMBERG a BLOOMBERG NEWS jsou ochranné známky společnosti Bloomberg Finance L.P., firmy založené podle zákonů státu Delaware nebo jejích dceřiných společností. Veškerá práva vyhrazena.
Zdroj: Bloomberg
Kontakt:
Heidi Tanová
Tel.: +1-212-617-5375
E-mail: htan14@bloomberg.net