Soutěž "Ceny Kudy z nudy 2012" už má 10 tisíc hlasů

Velká letní soutěž "Ceny Kudy z nudy 2012" je v plném proudu. Její čtvrtý ročník, který 1. července vyhlásila agentura CzechTourism, provozovatel oblíbeného portálu s tuzemskými turistickými nabídkami www.kudyznudy.cz, má na svém kontě už 10 000 hlasů.

Veřejnost může z celkem 170 nominovaných turistických aktivit vybírat tu nejlepší až do 30. září 2012. Stačí kliknout na soutěžní banner na stránkách www.kudyznudy.cz a vyplnit interaktivní hlasovací formulář.

Aktivity jsou pro přehlednost rozděleny do tří kategorií: tradiční turistický cíl, novinka turistické sezóny a originální podnikatelský počin. Každý uživatel může rozdělit mezi své favority celkem 20 hlasů. Všichni účastníci se navíc dostávají do slosování a na výherce čekají každý týden atraktivní ceny.

Nabídka nominovaných aktivit velmi dobře odráží možnosti trávení volného času v České republice - o přízeň hlasujících se tak ucházejí například zoologické zahrady, skialpinistická centra, rekonstruované hrady a zámky, wellness centra, netradiční muzea, ale také podzemní štoly, biofarmy, katakomby nebo třeba tvarůžková cukrárna.

O soutěži:

Cílem této soutěže je především podpora domácího cestovního ruchu a přiblížení turisticky zajímavých míst a novinek sezóny turistům. Vítězem minulého ročníku se stalo Skalní město Adršpach, těsně jej následovala nejhezčí vyhlídka na České Švýcarsko "Belvedér" a jako třetí skončil hrad Karlštejn - se svým programem "za mistrem Theodorikem i Otcem vlasti".

Více informací podá:

Tiskové oddělení

ČCCR - CzechTourism

tel.: 221 580 420

e-mail: media@czechtourism.cz

Keywords ČR-turistika-rekreace-internet-ocenění-ČCCR-Limet media

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Services, tourism
IT, telecommunications
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.