Olympijští sportovci ze 7 zemí se v rodinném domě P&G Family Home zúčastnili speciálního slavnostního oholení
Olympijští sportovci, včetně mimo jiné jmen jako jsou Ryan Lochte, Alain Bernard nebo Liam Tancock, dnes oslaví reklamní kampaň firmy Gillette s názvem ´Get Started (Začni)´ speciálním slavnostním oholením, které se uskuteční v lóži firmy Gillette v rodinném domě P&G Family Home v olympijské vesnici. Toto slavnostní oholení představuje nejen oslavu celosvětové kampaně této firmy, ale současně je také oslavou těchto olympioniků a jejich skvělých výsledků na Olympijských hrách v Londýně 2012.
“Tito sportovci jsou důkazem přesvědčení firmy Gillette, že ve sportu, stejně jako v životě, může skvělý začátek významně ovlivnit dosažení úspěchu ve vašem snažení,” řekl Patrice Louvet, prezident divize potřeb pro holení firmy P&G. “Firma Gillette umožňuje každý den více než 800 miliónům mužů na celém světě, skvěle začít jejich den a cílem naší kampaně ´Get Started´ je prostřednictvím těchto sportovců informovat lidi a přinést do života další generace mužů skvělé začátky.”
Mezi sportovce, kteří se této celosvětové akce firmy Gillette účastní, patří:
Felipe Franca Silva | Brazílie | Plavání |
Alain Bernard | Francie | Plavání |
Paul Biedermann | Německo | Plavání |
Liam Tancock | Velká Británie | Plavání |
Nikita Lobintsev | Rusko | Plavání |
Andriy Govorov | Ukrajina | Plavání |
Ryan Lochte | USA | Plavání |
V rámci globální kampaně firmy Gillette s názvem ´Get Started´, předal Ryan Lochte také šek na 25 tisíc dolarů fondu Amerického olympijského týmu P&G pro mladé sportovce. Cílem tohoto fondu je umožnit více mladým sportovcům přístup ke sportu. Lochte je jedním z 25 vyslanců značky Gillette na letošních Olympijských hrách, kteří podporují a inspirují budoucí generace mužů a olympioniků k dosažení nejlepších výsledků díky skvělým začátkům, a to jak ve sportu, tak v životě. Tato kampaň firmy Gillette byla prvním programem, který firma P&G spustila v rámci partnerství s Mezinárodním olympijským výborem (IOC) a v rámci podpory Olympijského hnutí. Toto partnerství potrvá i na následujících 5ti Olympijských hrách až do roku 2020.
Lóže firmy Gillette v domě P&G Family Home s názvem Male Grooming Space (Odpočinkový prostor pro muže) je jedinečným prostorem, který mužům nabízí stejné pohodlí, jaké obvykle mají doma. Nachází se zde společenská místnost, kulečníkové stoly, video hry a také promítací sál. Zde si mohou sportovci a jejich rodiny odpočinout a odreagovat se po náročném dni a připravit se na skvělý začátek dalšího dne.
O společnosti Procter & Gamble
P&G poskytuje své služby přibližně 4,6 miliardám lidí po celém světě prostřednictvím svých značek. Firma má jedno z nejsilnějších portfolií prověřených a kvalitních značek, včetně Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R), Ambi Pur(R), SK-II(R) a Vicks(R). Firma P&G podniká ve zhruba 75 zemích světa. Navštivte http://www.pg.com pro poslední novinky a více informací o P&G a jejích značkách.
Kompletní seznam akcí a informací o kampani Gillette ´Get Started (Začni)´, včetně fotografií a video materiálu najdete na webových stránkách http://www.pgthankyoumommediacenter.com.
Fotografie a multimediální galerie jsou k dispozici na webové stránce: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50366946&lang=en
Kontaktní informace
Gillette:
Mike Norton, +1-617-463-5777
nebo
Ketchum:
Christopher Smith, +1-212-796-9814
nebo
P&G Centre Press Office:
+44 020 3657 7734
Zdroj: Procter & Gamble
Přečtěte si tuto tiskovou zprávu online na webové stránce:
http://www.businesswire.com/news/home/20120805005032/en
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)