RevitaLash® Cosmetics jmenovala Lori Jacobus prezidentkou společnosti

Veteránka tohoto průmyslu povede další fázi růstu značky

RevitaLash® Cosmetics, přední lékařsky vyvíjená značka péče o řasy a obočí, oznamuje jmenování Lori Jacobus prezidentkou společnosti. Paní Jacobus, která na svou pozici přináší více než 30 let zkušeností, působila ve společnosti RevitaLash Cosmetics ve funkci marketingové ředitelky od roku 2017, kde stála v čele realizace redesignu značky se zaměřením na vznikající kategorii výživy řas a obočí a zlepšovala vývoj vyšších i nižších produktových řad. Důsledkem bylo etablování značky RevitalAash Cosmetics jako přední lékařsky vedené značky v oblasti luxusní péče o řasy a obočí.

„Náš tým je nadšen, že může oznámit jmenování Lori prezidentkou," řekl MUDr. Michael Brinkenhoff, zakladatel a generální ředitel společnosti RevitaLash Cosmetics. „Její obchodní důvtip, rozsáhlé zkušenosti a prokazatelné úspěchy v průmyslu ji činí neocenitelným přínosem. Její znalosti v oblasti prodeje a marketingu spolu se strategickými a specifickými zkušenostmi v jednotlivých kategoriích, činí Lori dokonalou kandidátkou pro vytvoření a realizaci moderní vize pro naši značku."

„Tuto příležitost přijímám s vděčností i pokorou a jsem nadšená, že budu pokračovat v práci společně s týmem společnosti RevitaLash Cosmetics," uvedla Jacobus. „Tato značka patří k předním v kategorii péče o řasy a obočí a udržuje si impozantní řadu úspěchů prostřednictvím inovativních produktů a dlouholetých charitativních vztahů. Těším se na pokračování vytváření globálního vícekanálového budování značky pro naše zákazníky a budoucnost značky."

Předtím, než přišla paní Jacobus do společnosti RevitaLash, se silným začátkem v oboru reklamy založila reklamní a marketingovou agenturu IceBox Advertising poskytující celkový servis. Vedla svůj tým k úspěšné přípravě značky péče o pleť StriVectin k akvizici a současně uvedla na trh kosmetické značky, jako například Yes To Carrots a InCoco. Paní Jacobus zaměřila své zkušenosti v oblasti budování značky na oblast práce se zákazníky, když se stala marketingovou ředitelkou společnosti Murad Skincare, které opět pomohla s přípravou na akvizici prestižní divizí společnosti Unilever.

O společnosti RevitaLash Cosmetics

Společnost RevitaLash® Cosmetics je světová jednička v oblasti zpevňujících a vyživujících kondicionérů na řasy, vlasy a obočí. Kolekce této značky, která byla založena v roce 2006, obsahuje oceněný kondicionér na vlasy RevitaLash® Advanced a kondicionér na obočí RevitaBrow® Advanced Eyebrow a je k dispozici ve více než 10 000 lékařských ordinacích, lázních, salonech a specializovaných prodejnách ve více než 50 zemích. Podporovatel neziskových iniciativ týkajících se rakoviny prsu společnost RevitaLash Cosmetics věnuje část výtěžků na výzkumné a vzdělávací iniciativy a tím celoročně, nejen v říjnu, přispívá postiženým rakovinou prsu. Pro další informace navštivte webové stránky www.revitalash.com. [RevitaLash Advanced není k dispozici v Kalifornii.]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

KONTAKT: Gianna Cesa, gcesa@behrmanpr.com

Keywords USA-kosmetika-obchod-trh-RevitaLash Cosmetics

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Business, marketing
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.