Společnost Promo Direct připravila pro předvánoční trh hned několik novinek. Pravidelný direct mailový katalog Promo Direct Journal tyto novinky prezentuje na 32 stránkách plných inspirace. Pečlivě vybrané dárky se snaží zaujmout kreativitou ve všech cenových kategoriích. Od veselých dárků s vánočními motivy přes textil a víno až po luxusní pera a kožené aktovky. Zvláštní péče byla věnována vánočním setům, aby neplnily pouze funkci jakéhosi univerzálního dárkového koše, ale staly se plnohodnotným darem, odpovídajícím zájmům obdarovaného, ať už kutila, gurmána nebo třeba cestovatele. Rozesílka Journalu byla svěřena do rukou společnosti Mediaservis.
Součástí vlastní předvánoční kampaně společnosti jsou dvacetivteřinové spoty, které poběží od září do října na Rádiu 1. Vtipnou formou upozorňují na přednosti společnosti: kvalitu, rychlost a cenu.
Pro ucelenou představu je tu 300stránkový vánoční katalog, na který odkazuje tisková inzerce v odborných médiích. Pokud ani ten svým rozsahem klientům nestačí, mohou využít on-line katalog na http://www.promodirect.cz, který obsahuje téměř 20 000 předmětů včetně cen.
Klienti však nejsou odkázáni jen na obrázky, dárky si mohou prohlédnout v novém showroomu společnosti v Praze-Holešovicích. Promo Direct není pouze velkoobchodním dodavatelem reklamních předmětů, ale i invenčním partnerem pro BTL kampaně, na něhož se lze obrátit i s velmi mlhavou představou.
Kontakt:
Ing. Petra Kaidlová
Promo Direct, s.r.o.
Bubenská 51
17000 Praha 7
tel., fax +420 233 372 272
tel.: +420 776 706 777
ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz