Pitney Bowes představuje novou strategii pro budoucnost obchodu

Marc Lautenbach, prezident a generální ředitel Pitney Bowes

Marc Lautenbach, prezident a generální ředitel Pitney Bowes

Nová strategie značky a nová identita představují důležitý mezník v několikaleté transformaci firmy

Pitney Bowes Inc. (index NYSE:PBI), globální technologická firma, která nabízí inovativní produkty a řešení pro obchodování, dnes představila novou strategii a identitu značky. Ta se více přibližuje vizi společnosti, poprvé formulované v květnu 2013. Nová strategie je součástí několikaletého projektu transformace firmy.

“Již nejsme ta stejná společnost, jako před několika lety,” řekl Marc Lautenbach, prezident a generální ředitel Pitney Bowes. “Rozšířili jsme naše podnikání i do rychle rostoucích segmentů, včetně online obchodování a software a současně pokračujeme ve vylepšování našich stávajících produktů v oblasti poštovních a přepravních služeb. Naše nová strategie nejen lépe vyjadřuje, jakou firmou jsme dnes, ale zejména ukazuje, jakou firmou se do budoucna staneme.”

Lautenbach formálně představí novou strategii a identitu značky dnes ráno 15 tisícům zaměstnanců na globálně vysílaném setkání na radnici v Orlandu na Floridě.

“Dnešní den je dalším důležitým mezníkem v transformaci společnosti,” řekl Abby Kohnstamm, výkonný viceprezident a ředitel marketingu Pitney Bowes. “Nová strategie naší značky lépe vystihuje naší roli v měnícím se světě obchodu, podtrhuje vzájemnou provázanost fyzické i digitální komunikace a dotýká se také nových technologických oblastí, jako je analýza zeměpisných souvislostí, správa informací o zákaznících a přeshraniční obchodování, kde Pitney Bowes nabízí špičková řešení. Navíc, nová značka firmu Pitney Bowes odlišuje od konkurence a zpřístupňuje ji pro širší spektrum zákazníků z celého světa.”

Nová strategie a identita značky Pitney Bowes

Pitney Bowes je globální technologická společnost, která zajišťuje správu miliard fyzických a digitálních transakcí ve vzájemně propojeném a hranicemi neomezeném světě obchodu.

Prostřednictvím neúnavné snahy o poskytování kvalitních služeb firma Pitney Bowes pomáhá zákazníkům podstatným způsobem zlepšit jejich podnikání.

V 95-leté historii firmy Pitney Bowes se jedná teprve o třetí změnu loga. První logo společnost představila v roce 1930, druhé v roce 1971 a dnešní den je pro firmu třetí změnou identity.

Firma současně dnes spouští také novou verzi webových stránek (www.pb.com), které uživatelům přináší více obsahu v přehledném formátu a dále představuje nový design zaměstnaneckého intranetového portálu.

Na změně strategie značky, grafické identity a na transformaci se podílely firmy FutureBrand a DigitasLBi.

O společnosti Pitney Bowes

Pitney Bowes (index NYSE: PBI) je globální technologická firma, jejíž inovativní produkty a řešení umožňují obchodním firmám spravovat informace o zákaznících, analyzovat zeměpisné informace, spravovat pozemní i online komunikaci a dodávky zboží a současně podporují globální obchodování. Na produkty, řešení a služby firmy Pitney Bowes spoléhá více než 1,5 miliónu zákazníků ve zhruba 100 zemích světa. Další informace najdete na webových stránkách Pitney Bowes: www.pb.com.

Fotografie a multimediální galerie: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113006584/en/

Kontaktní informace

Pitney Bowes Inc.

Carol Wallace, 203-351-6974

Ředitelka pro vztah s médii

Carol.wallace@pb.com

Zdroj: Pitney Bowes Inc.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords USA-obchod-komunikace-Pitney Bowes

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Business, marketing
IT, telecommunications

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.