Firma Priceline Group (index Nasdaq: PCLN) dnes oznámila, že Paul J. Hennessy (47), který v současné dosud pracoval jako ředitel distribuce ve firmě priceline.com, byl s okamžitou účinností jmenován marketingovým ředitelem portálu Booking.com. Hennessy bude odpovědný za veškeré marketingové aktivity portálu Booking.com, včetně online marketingu, managementu značky, správy webových stránek a zlepšování kvality služeb pro zákazníky. Portál Booking.com je součástí skupiny The Priceline Group a je světovou jedničkou v oblasti online rezervace ubytování, které nabízí ve více než 170 tisíci hotelích z celého světa. Portál funguje ve 41 jazycích. Hennessy bude podřízeným Darrena Hustona, generálního ředitele portálu Booking.com.
Hennessy, který byl do funkce ředitele pro distribuci firmy priceline.com jmenován v roce 2006, odpovídal za všechny marketingové, distribuční a reklamní aktivity portálu priceline.com v USA. Poté co do firmy priceline.com v roce 2000 nastoupil, zastával celou řadu vedoucích funkcí a byla mu svěřována stále vyšší odpovědnost. Nakonec se stal i viceprezidentem divize půjčovny aut. Před svým příchodem do firmy priceline.com byl ředitelem marketingu ve firmě Omnipoint Communications, Inc., která byla tehdy začínající firmou v oblasti GSM komunikace a dnes patří pod křídla společnosti TMobile USA. V letech 1996 až 1998 zastával Hennessy funkci generální ředitele pro marketing ve firmě PT Exelcomindo Pratama, která byla společným podnikem firmy Verizon a sídlila v Indonésii (Jakarta). Hennessy má titul MBA z univerzity Long Island University a bakalářský titul v oboru management a marketing z vysoké školy Dominican College.
"Paul Hennessy odvedl skvělou práci a vybudoval hospodárnou a efektivní online distribuční síť pro americkou pobočku firmy Priceline Group. Kromě toho se také podílel na globální strategii a posílení pozice našich zahraničních značek," řekl Jeffery H. Boyd, prezident a generální ředitel firmy priceline.com. "Portál Booking.com má vytvořenou skvělou marketingovou strukturu a svým zkušenostem a porozumění obchodnímu modelu portálu Booking.com, byl tak Paul Hennessy ideálním kandidátem na tuto důležitou pozici."
"Booking.com má velké štěstí, že do svého týmu získává v Paulovi člověka s mezinárodními zkušenostmi a obrovskými znalostmi v oblasti digitálního a online marketingu," řekl Darren Huston, generální ředitel portálu Booking.com. "Paul povede jeden z nejlepších marketingových týmů v tomto oboru, tým, který zákazníkům neúnavně nabízí ta nejlepší místa k pobytu, bez ohledu na to kam se rozhodnou cestovat. Těším se na spolupráci s Paulem v jeho nové funkci v rámci týmu portálu Booking.com."
O skupině The Priceline Group
The Priceline Group (index Nasdaq: PCLN) je světová jednička v oblasti online rezervací ubytování s více než 200 tisíci účastnickými hotely. Skupina zahrnuje 4 hlavní značky - Booking.com, priceline.com, Agoda.com a TravelJigsaw - a několik pomocných značek. Skupina The Priceline Group poskytuje cestovní online služby ve více než 140 zemích Evropy, Severní Ameriky, Jižní Ameriky, Tichomoří, Středního Východu a Afriky.
Booking.com je největší služba na světě v oblasti online rezervací ubytování. Portál nabízí ubytování ve více než 170 tisících hotelích (ke dni 7. listopadu 2011) a je k dispozici ve 41 jazycích. Priceline.com nabízí cestovatelům mnoho způsobů jak ušetřit za letenky, ubytování, půjčování aut, dovolenou či plavbu na jachtě. Kromě skvělých cen mohou zákazníci využívat oblíbenou službu portálu priceline.com s názvem Name Your Own Price(R) (Řekni si o svou cenu), díky které mohou získat ubytování za skutečně nejnižší ceny. Agoda.com je online rezervační služba v Asii, která je k dispozici ve 37 jazycích. TravelJigsaw je mezinárodní online služba pro půjčování automobilů, která nabízí své služby na více než 4 tisících místech. Zákaznická podpora je poskytována ve 29 jazycích.
Zdroj: Priceline.com
Informace pro tisk: Brian Ek, +1-203-299-8167, brian.ek@priceline.com
Informace pro investory: Matthew Tynan, +1-203-299-8487, matt.tynan@priceline.com