PARFÉMY ELNINO.CZ - KOMPLETNÍ INOVACE ESHOPU

Parfémy Elnino.cz - parfémy u Vás do 24 hodin

Internetová parfumerie Parfémy Elnino.cz prošla v létě tohoto roku zatím nejrazantnější změnou v designu. Změnou prošla nejen nová grafika eshopu a loga, ale také nákupní systém, kdy šlo především o vylepšení jeho funkčnosti.

Nejvíce viditelnou změnu přinesla nová grafika samotného eshopu a loga. Tvůrcem loga, jež vznikalo od roku 2009, se stal uznávaný český grafik Jan Solpera. Práce Jana Solpery je velmi ceněna jak u nás, tak za hranicemi České republiky. Jak o sobě tvrdí, při práci na novém logu je jeho cílem, aby se slovo stalo obrazem.

„Vůně, pachy a zápachy mají nesmírnou moc vyvolávat u lidí emoce. Proto společnost, která prodává vůně, je zároveň i distributorem snů, nálad a pocitů. V jejím logu se musí slučovat jemnost i silný důraz. Písmeno „i“ jsem nahradil obráceným vykřičníkem. Vznikl tak symbol připomínající malé dítě (elnino = dítě) a současně logo dostalo skrytý význam určitého imperativu,“ vysvětluje Jan Solpera novou podobu loga.

Své dojmy z nového loga sdělil jednatel společnosti el nino parfum, s.r.o. Luboš Polívka.„Pro řadu firem je logo nejvýznamnějším a nejvýraznějším grafickým prvkem prezentace. Proto jsme chtěli, aby těch několik linií a písmen vyjadřovalo filozofii společnosti, obsahovalo nadčasovost, poukazovalo na prodávaný sortiment a v neposlední řadě by vše mělo být čisté a příjemné i pro oko zákazníka. To se myslím povedlo.“

Změnu loga doprovázela i úprava designu stránek. Čistý černý design stránek, který je pro prohlížení příjemnější, doplňuje logo v bílo-fialové barvě. Ta naopak stylově doplňuje a rozbíjí de facto nebarevný ráz eshopu. Je to i logické, protože v barvách jsou právě parfémy a nákupní instrukce, což jsou právě ty elementy, které by vás při výběru parfému měly zajímat. Milým zpestřením je také zapojení Jany Doleželové, Miss České republiky roku 2004, která se stala tváří parfumerie Elnino.cz.

Silnou stránkou nového eshopu je také vylepšený systém vyhledávání. Když zákazník začne psát název značky, systém mu nabídne přehled parfémových řad, aby nemusel listovat několika stránkami produktů, o které zájem nemá. Vyhledávač má zároveň funkci na rozeznávání překlepů, takže vás umí i opravit. Další vylepšení systému uvítají zákazníci, kteří svůj oblíbený parfém budou netrpělivě očekávat v balíčku. Nově se totiž u zboží zobrazuje počet produktů skladem a také funkce, která zákazníkům umí předpovědět termín dodání při různých formách přepravy. Nový eshop využívají zákazníci od začátku září.

„Zákazníci zvyklí nakupovat na Elnino.cz by měli změnu uvítat, protože nový systém přináší řadu vylepšení v oblasti nákupu a vyhledávání mezi značkami parfémů. Někdy se jedná o drobnosti, které však zlepší komfort nakupování. To se týká například širšího zobrazení produktové karty. Parfém se zobrazuje na širší ploše, takže zákazník má o něm lepší přehled a neruší ho další segmenty stránek,“ sdělil Luboš Polívka, jednatel společnosti el nino parfum, s.r.o.

Kontakt:

Michal Blažek

el nino parfum,s.r.o.

Telefon: +420 493 655 571

Pražská 1816

PSČ: 509 01

Nová Paka

Keywords ČR-internet-kosmetika-firmy-el nino parfum

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
IT, telecommunications
Chemical and pharmaceutical industries

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.